Hotelcore

Een grafische illustratie van de digitale gastenmap van Hotelcore
Voor de mobiele apparaten van uw gasten

Digitale informatiemap

Een grafische illustratie van de digitale gastenmap van Hotelcore
INFORMATIE EN AANBOD 24/7 BINNEN HANDBEREIK

De must-have
voor u en uw gasten

Gasten verwachten digitale diensten, zoals de digitale informatiemap, in hun accommodatie. Wie gaat er immers nog zonder smartphone of tablet op stap? Het geheim van de digitale informatiemap: uw gasten hebben alle informatie over uw accommodatie altijd bij de hand. Op hun eigen smartphone of tablet. Onze leus: “bring your own device!” Dat is de handigste, goedkoopste en meest hygiënische oplossing voor u en uw gasten.

Uw gasten hoeven niets meer na te vragen, zich niet in te lezen en raken niet in de war. Ze vinden zelfstandig wat ze zoeken. Contactloos en toch met de persoonlijke touch die uw accommodatie zo uniek maakt. 

Een koppel gebruikt de digitale informatiemap van Hotelcore op een smartphone in de lobby van het hotel
INDIVIDUEEL EN VEELZIJDIG

Dit kan uw digitale informatiemap allemaal:

Geen plastic map meer op de kamers, geen stapels folders meer bij de receptie: vervang alles door een eigentijdse digitale oplossing. De digitale informatiemap combineert vele digitale interactieve functies. Hij maakt het makkelijker om uw gasten te informeren, met hen te communiceren, de upselling van uw aanbod te verhogen en tegelijkertijd uw team te ontlasten.

Icon Sammlung_Information

Praktische informatie voor gasten

Geef aankomst- en vertrekinformatie, wetenswaardigheden van a tot z, het wifi-wachtwoord, digitale menukaarten, hygiëneregels, activiteitenagenda en veel meer.

Icon Sammlung_Wegweiser

Digitale reisgids

Met tips voor leuke activiteiten en interessante bezienswaardigheden in de buurt; routes voor fietsen, wandelen, mountainbiken, etc; het lokale weerbericht en meer. Dit staat allemaal al in ons systeem.

Icon Sammlung_Gutschein

Aanvragen & boekingen

Met interactieve boekingsformulieren kunnen de gasten bijvoorbeeld een spa-afspraak maken, een cursus boeken, ontbijt reserveren enz. - en u verwerkt de reserveringen heel eenvoudig online.

Icon Sammlung_klingel

Digitale dienstverlening

Met een paar klikken vragen uw gasten een late check-out aan, annuleren ze de kamerschoonmaak, bestellen ze broodjes, vullen ze het registratieformulier in en nog veel meer

Icon Sammlung_Chat

Chat

Bereik uw gasten persoonlijk via de geïntegreerde chatfunctie en beantwoord snel vragen. Zo simpel kan directe communicatie zijn!

Icon Sammlung_Push-Nachricht

Pushberichten

Stuur pushberichten naar uw gasten en communiceer rechtstreeks actuele informatie, aanbiedingen en belangrijke mededelingen.

Informatiestroom

Hotelsoftware (PMS)

Koppel uw digitale informatiemap met uw PMS en gebruik drie extra functies: journey mail, pre-check-in en check-out.

Icon Sammlung_Kalender

Activiteitenkalender

Breng uw evenementen onder de aandacht. Van yogales tot stadswandeling, van culinair arrangement tot live muziek: uw gasten hebben de agenda van uw accommodatie altijd bij de hand.

Icon Sammlung_Stern

Feedback & beoordelingen

Vraag discreet om feedback van uw gasten of link direct naar uw accommodatie op beoordelingssites, zoals Google.

Icon Sammlung_Hotelzeitung-36

Magazines & tijdschriften

Extra entertainment: uw gasten kunnen een keur aan dagbladen, tijdschriften en magazines als e-paper lezen via digitale informatiemap.

Icon Sammlung_Schnittstellen

Interfaces

Talrijke interfaces van onze partners staan tot uw beschikking (PMS, ratings, routes en tochten, weer, enz.). Ontdek hier meer!

Icon Sammlung_App-Web-Version

App- & webversie

Gasten gebruiken uw digitale gastenmap als een gratis app of via de internetbrowser als een 'progressive web app', naargelang hun voorkeur.

NOG MEER FUNCTIES DANKZIJ PMS-INTEGRATIE

De rechtstreekse link met uw Property Management System

Koppel uw digitale informatiemap met uw Property Management System om automatisch informatie over uw gasten door te sturen en een vlekkeloze guest journey mogelijk te maken.

  • Journey mail

    Uw gasten ontvangen voor hun aankomst een automatische e-mail met boekingsgegevens en links naar de digitale informatiemap en de te boeken diensten.

  • Pre-check-in

    Gasten checken voor hun aankomst eenvoudig digitaal in via de informatiemap. Dat zorgt voor een snellere check-in, minder werk voor uw team en meer tevredenheid bij uw gasten.

  • Check-out

    Gasten kunnen hun factuur gemakkelijk online bekijken en in een paar kliks betalen.

PERSOONLIJK. PLANMATIG. PROFESSIONEEL.

Onze zorgeloze service voor u

Contentcreatie volgens uw wensen

Onze klanten houden van onze support

Profiteer nu

De digitale informatiemap: deze voordelen heeft u ervan

Icon Sammlung_Stern

Betere service

De digitale service is een aanvulling op uw persoonlijke dienstverlening – 24 uur per dag beschikbaar voor uw gasten.

Icon Sammlung_Uhr

Minder stress

Niet langer telkens opnieuw dezelfde vragen van gasten beantwoorden. Gasten boeken uw producten en extra optie's simpel online. Workflows worden simpeler.

Icon Sammlung_Gutschein

Meer omzet

Uw aanbiedingen en diensten staan centraal en kunnen 24/7 worden geboekt. Daardoor stijgt uw omzet.

Icon Sammlung_Green-Option

Meer duurzaamheid

Printjes en folders zijn niet meer nodig. Nog duurzamer: gasten kunnen makkelijk de kamerschoonmaak annuleren.

Icon Sammlung_Smiley

Hogere klanttevredenheid

Gasten verwachten digitale service in hun accommodatie. Scoor bonuspunten bij uw gasten met uw digitale service!

Icon Sammlung_Eurozeichen

Lagere kosten

Minder gedoe, snellere check-ins en efficiëntere kamerschoonmaak.

Veelgestelde vragen over de digitale informatiemap

Uw digitale informatiemap is gratis te downloaden via de appstores. U kunt uw digitale informatiemap eenvoudig onder de aandacht brengen bij uw gasten:

Wij maken banners voor u die u in uw boekingsbevestiging of op uw website integreert. Via deze banners downloaden ze uw digitale informatiemap. Zo zijn uw gasten al voor hun aankomst compleet op de hoogte.

Als ze aankomen krijgen uw gasten een flyer met informatie over uw digitale informatiemap. Ook deze flyers verzorgen wij voor u.

Tijdens hun verblijf vinden uw gasten displays in de kamers of in openbare openbare ruimtes die ook verwijzen naar uw digitale informatiemap.

Ook de wifi-startpagina of de nieuwsbrief wijzen uw gasten op uw digitale informatiemap.

U ziet het: er zijn veel manieren waarop gasten actief gebruik kunnen maken van uw digitale informatiemap.

Alles kan, niets moet! Onze digitale gastenmap werkt volgens het BYOD-principe: “bring your own device”. Uw gasten gebruiken ‘m dus op hun eigen apparaat. Wel zo praktisch en hygiënisch. Waar uw gasten ook zijn, u kunt ze bereiken met uw informatie. Bovendien hoeft u niet te investeren in hardware of onderhoud.

Wij bieden u echter ook graag hardware aan als u de digitale gastenmap ook in openbare ruimtes beschikbaar wilt stellen aan uw gasten. Bijvoorbeeld een informatiezuil met aanraakscherm, of tablets met bijbehorende houders. Deze zijn bijzonder geschikt bij de receptie als digitale conciërge die uw gasten 24/7 op een efficiënte manier van antwoorden voorziet.

Meer informatie vindt u hier.

Het menu van de digitale informatiemap is beschikbaar in het Nederlands, Engels, Duits, Frans en Italiaans. Bovendien vertalen wij uw inhoud in alle andere gewenste talen.

Ja, dat kan! Via de integreerde chatfunctie kunnen uw gasten direct met u chatten. Zo kunt u altijd in de app reageren op vragen en wensen.

Wij leveren u een kant-en-klare digitale informatiemap. Vervolgens kunt u de inhoud ervan heel makkelijk zelf online beheren. U krijgt toegang tot ons redactiesysteem, voorzien van een online vormgever. Hiermee kunt u met een paar klikken de inhoud aanpassen. Even opslaan en het is meteen live.

Onze klantenservice maakt ons uniek. Bij iedere stap – van aankoop, naar creatie, tot publicatie van uw digitale informatiemap én daarna – wordt u begeleid door uw persoonlijke contactpersoon. Als uw digitale informatiemap klaar is om te worden uitgerold, neemt uw persoonlijke assistent contact met u op. Zij of hij staat u altijd met raad en daad terzijde.

Geïsoleerde oplossingen komen maar al te vaak voor in de horecapraktijk. Daarom hechten wij er veel belang aan dat onze producten elkaar aanvullen en u ze via één platform kunt beheren. Op die manier plaatst u de inhoud van de digitale gastenmap ook in de hotelkrant of naar het infokanaal door. QR-codes in de nieuwsbrief of het infokanaal leiden gasten altijd naar uw digitale informatiemap. De wifi-startpagina is ook een ideale aanvulling op de informatiemap. Zodra uw gasten inloggen op uw wifi, wordt een landingspagina geopend, die hen op zijn beurt doorverwijst naar de digitale gastenmap.

Persoonlijke ervaringen

Dit zeggen onze klanten

3* Waldhaus LauenhainTom Möbius
"We zijn blij dat we voor Hotelcore hebben gekozen. Elk contact met het personeel is altijd vriendelijk en professioneel. Als we vragen hebben kunnen we altijd terecht bij onze persoonlijke contactpersoon en er is altijd een passende oplossing voor ons. Hotelcore is een geweldig uithangbord voor hotels en pensions om hun online aanwezigheid te ondersteunen."
4* Hotel Kessler Meyer Well & Wine Jessica Simon
"De digitale formulieren zijn briljant. Zeker in deze tijd zijn ze hygiënisch, snel in te vullen en van overal toegankelijk. Onze gasten maken online een wellnessafspraak of reserveren online een tafel voor het diner, zonder dat ze op ons zijn aangewezen. Zodra zij de formulieren hebben verstuurd, kunnen wij ze verwerken. Het is perfect voor ons: we besparen tijd en voldoen aan alle verwachtingen van onze gasten."
havelblau FERIENLOFTSAntje Krassa
"Sinds 2017 gebruiken wij de digitale gastenmap van Hotelcore. Vooral de voortdurende productverbeteringen en de gebruiksvriendelijkheid van het redactiesysteem en de gastenmap zelf vallen bij ons in de smaak. Daardoor kan ons team de inhoud snel en gemakkelijk zelf aanpassen. Tot slot zijn ook onze gasten erg blij met hun digitale reispartner."
Alpgau VakantieappartementenFlorian Süßmair
"Hotelcore is ook ideaal voor kleinere accommodaties die zich met hun aanbod willen onderscheiden. Met de digitale gastenmap en wifi-startpagina bieden wij onze gasten een speciale duurzame service in onze appartementen aan, en daar zijn we blij om. Moderne mensen leven immers online en grijpen snel naar hun smartphone of tablet als ze vragen hebben."
4* Hotel SteigerSabine Steiger
"Het Hotelcore-team behandelt onze vragen zeer snel en vakkundig. We zijn blij dat wij voor de digitale gastenmap van Hotelcore hebben gekozen en zijn blij met onze digitale hulp in de bedrijfsvoering. We vinden het vooral fantastisch dat we via hetzelfde systeem ook onze nieuwsbrief kunnen maken – dat scheelt extra tijd!"
Hotel JungbrunnDagmar Lechleitner
"Onze gasten moeten zich vanaf het eerste moment goed verzorgd voelen. Daarom vestigen wij direct bij de check-in hun aandacht op onze digitale informatiemap. Daar kunnen ze alles vinden wat belangrijk is voor hun verblijf. Op die manier hoeven we hen niet te overstelpen met informatie bij de receptie. Dat verkort het incheckproces en onze gasten kunnen alles op hun gemak nalezen. Sommige gasten komen al goed geïnformeerd aan omdat ze thuis al in de digitale gastenmap hebben gekeken."
Waldcamping FeldkirchGerold Danner
"Tegenwoordig is digitalisering niet meer weg te denken. Gasten willen info in digitale vorm – ze gebruiken steeds minder folders en brochures. Dankzij onze digitale informatiemap is onze informatie 24/7 beschikbaar op alle mobiele apparaten. Zo vinden de gasten van onze camping zelf het winkelaanbod, vrijetijdsactiviteiten, evenementen, restaurants en nog veel meer."
Huxfeld-HofMartina Warnken
"Wij gebruiken Gastfreund al enkele jaren en zijn zeer tevreden. Voor ons betekent het digitale gastenmapje een aanzienlijke vermindering van de werklast, omdat wij geen papieren mapjes meer hoeven bij te houden. Alle belangrijke informatie, tips en hints worden opgeslagen en zeer snel ververst. De ondersteuning is altijd snel en vriendelijk. En deze service wordt ook zeer goed ontvangen door onze gasten. We kunnen Hotelcore echt alleen maar aanraden!"
Wander & Wildkräuter Gasthof LindeMarc Meßmer
"Sinds acht jaar hebben we in Hotelcore een betrouwbare partner gevonden om onze gasten voor het inchecken en tijdens hun vakantie van veel informatie over ons hotel en de regio te voorzien. Wat ons vooral bevalt, is dat we gemakkelijk pushberichten met promoties en nieuws rechtstreeks naar de smartphones van onze gasten kunnen sturen. Zij zijn goed geïnformeerd en wij zijn minder energie kwijt aan uitleggen en adviseren."
Wald- & Schlosshotel FriedrichsruheJürgen Wegmann
"Onze gasten hebben als basisbehoefte volledig geïnformeerd te zijn en op elk moment flexibele beslissingen te kunnen nemen. Met Hotelcore maken we dit waar en creëren we een slimme feel-good factor. Dankzij het centrale informatieplatform hebben onze gasten alles wat ze nodig hebben op hun smartphone – in de app of in de browser. Zij hebben toegang tot toeristische tips in de regio, kunnen wellnessbehandelingen aanvragen of direct online een tafel reserveren. Digitale communicatie en persoonlijke service gaan hand in hand en stellen niet alleen de gasten maar ook het personeel tevreden."
Gasthuis JanßenLars Janßen
"Sinds de introductie van Hotelcore in ons huis kijk ik terug op een professionele samenwerking. Vanaf het begin tot vandaag en zeker daarna is alles heel goed gegaan. Het heeft zelfs ons klantenbestand vergroot en ons diverser gemaakt in alle leeftijdsgroepen. De woorden gekwalificeerd, meesterlijk, hartelijk en toekomstgericht komen spontaan bij mij op over Hotelcore."
DE IDEALE AANVULLING

Digitale infopunten

Wilt u uw digitale informatiemap op een inspirerende manier presenteren? Wij hebben wat u zoekt. Onze digitale infopunten presenteren uw digitale informatiemap 24/7 in gemeenschappelijke ruimtes en trekken de aandacht van uw gasten.

ERVARINGEN MET HOTELCORE

Succesverhalen van onze klanten

Digitale informatiemap als hotel-app

StrandResort Markgrafenheide

Digitale gastenservice: in contact met gasten van begin tot eind, minder werk voor het team maar meer omzet.

Download de PDF
Romantik Hotel Bären nutzt digitale Gästemappe von Gastfreund
Digitale informatiemap| Nieuwsbrief

Romantik Hotel Bären

De digitale service brengt alleen al in het hotelrestaurant 2500 euro per maand op en verdient zichzelf in zeer korte tijd terug.

Download de PDF
Appartement Ennemoser nutzt digitale Gästemappe von Gastfreund
Digitale informatiemap

Appartements Ennemoser

De digitale informatiemap inspireert gasten als digitale vakantiebegeleider en vereenvoudigt de broodjesservice voor de exploitant.

Download de PDF
ONTDEK WIE WIJ ZIJN

Wij geven u graag geheel vrijblijvend meer informatie!

Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.

Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.

Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.

In welke producten bent u geïnteresseerd?

Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.