![Een grafische illustratie toont een persoon zittend op een raket](https://hotelcore.nl/wp-content/uploads/2021/05/Rakete-1024x853.png?x89651)
Meer service. Meer omzet. Meer efficiëntie.
Succesverhalen van onze klanten
![Een grafische illustratie toont een persoon zittend op een raket](https://hotelcore.nl/wp-content/uploads/2021/05/Rakete-1024x853.png?x89651)
zo gebruiken onze klanten de hotelcore-producten
Feiten, ervaringen en verhalen
Meer dan 7000 klanten in 30 landen bereiken met de producten van Hotelcore méér service, méér omzet en méér efficiëntie. Hotelcore is er voor hotels, resorts, B&B’s, vakantiewoningen, campings en zorginstellingen. Benieuwd naar de ervaringen met Hotelcore in de praktijk? Lees hier de succesverhalen van onze klanten.
![Luftbild vom Camping- und Ferienpar Wulfener Hals](https://hotelcore.nl/wp-content/uploads/Neues-Luftbild-WH-022a-DinA4-Camping-und-Ferienpark-Wulfener-Hals-1024x796.jpg?x89651)
Camping- und Ferienpark Wulfener Hals
Gastgever op digitaliseringskoers: duurzaam, omzetverhogend en een verademing voor het team.
![Moselromantik-Hotel-Keßler-Meyer-GmbH](https://hotelcore.nl/wp-content/uploads/Moselromantik-Hotel-Kessler-Meyer-GmbH-1-1024x682.jpg?x89651)
Well & Wine Hotel Keßler-Meyer
Digitale dienstverlening zorgt voor meer upselling, meer kostenbesparing en beter inzetbare medewerkers.
![](https://hotelcore.nl/wp-content/uploads/Overview-Resort-c-LionsDive-Beach-Resort-1024x682.jpg?x89651)
LionsDive Beach Resort
Digitalisering in het paradijs: hoe Hotelcore in het Caribisch gebied helpt de gastenervaring te verbeteren.
![Luftbild vom Camping- und Ferienpar Wulfener Hals](https://hotelcore.nl/wp-content/uploads/Neues-Luftbild-WH-022a-DinA4-Camping-und-Ferienpark-Wulfener-Hals-1024x796.jpg?x89651)
Camping- und Ferienpark Wulfener Hals
Gastgever op digitaliseringskoers: duurzaam, omzetverhogend en een verademing voor het team.
![Moselromantik-Hotel-Keßler-Meyer-GmbH](https://hotelcore.nl/wp-content/uploads/Moselromantik-Hotel-Kessler-Meyer-GmbH-1-1024x682.jpg?x89651)
Well & Wine Hotel Keßler-Meyer
Digitale dienstverlening zorgt voor meer upselling, meer kostenbesparing en beter inzetbare medewerkers.
![](https://hotelcore.nl/wp-content/uploads/web_StrandResort_Luftaufnahmen_2021_©_DOMUSimages_3-1024x682.jpg?x89651)
StrandResort Markgrafenheide
Digitale gastenservice: in contact met gasten van begin tot eind, minder werk voor het team maar meer omzet.
![Romantik Hotel Bären gebruikt digitale informatiemap van Hotelcore](https://hotelcore.nl/wp-content/uploads/2021/03/Aussenansicht-Romantik-Hotel-Baeren-Duerrenroth-©-Romantik-Hotel-Baeren-1024x678-1.jpg?x89651)
Romantik Hotel Bären
De digitale service brengt alleen al in het hotelrestaurant 2500 euro per maand op en verdient zichzelf in zeer korte tijd terug.
![Appartement Ennemoser gebruikt digitale informatiemap van Hotelcore](https://hotelcore.nl/wp-content/uploads/2021/03/frontansicht-appartement-ennemoser-©-appartement-ennemoser.jpg?x89651)
Appartements Ennemoser
De digitale informatiemap inspireert gasten als digitale vakantiebegeleider en vereenvoudigt de broodjesservice voor de exploitant.
![Hotel Central nutzt digitale Gästemappe von Gastfreund](https://hotelcore.nl/wp-content/uploads/2021/03/gallery_zimmer_05_©-hotel-central-luzern-e1580804667655.jpg?x89651)
Hotel Central Luzern
De digitale informatiemap verhoogt de customer experience, ontlast de medewekers en zet nieuwe, winstgevende standaarden in het hotel.
![Die digitale Gästemappe von Gastfreund für den Campingplatz](https://hotelcore.nl/wp-content/uploads/2021/03/Camper-auf-dem-Campingplatz-©-Waldcamping-Feldkirch-1024x636-1.jpg?x89651)
Waldcamping Feldkirch
Digitale dienstverlening verbetert de communicatie op de camping en versterkt de relaties met de kampeerders.
![Hotel Jungbrunn nutzt Tools zur digitalen Gästebetreuung von Gastfreund](https://hotelcore.nl/wp-content/uploads/2021/03/frontansicht-hotel-jungbrunn-der-gutzeitort-©-hotel-jungbrunn-gmbh-co.-og-1024x512-1.jpg?x89651)
Hotel Jungbrunn – Der Gutzeitort
Een mix van digitale tools versnelt de check-in, maakt gasten blij, optimaliseert de bezettingsgraad en ontlast het team.
![Bergparadies Dorfgaststein nutzt Produkte von Gastfreund](https://hotelcore.nl/wp-content/uploads/2021/03/Frontansicht-©-Bergparadies-Dorfgastein-1024x683-1.jpg?x89651)
Appartementen Bergparadies
De digitale conciërge versterkt de klantenbinding, verhoogt het aantal reserveringen en extra verkopen en minimaliseert de kans op vergissingen.
![Digitale Gästemappe von Gastfreund in der Ferienwohnung](https://hotelcore.nl/wp-content/uploads/2021/03/tablet-mit-digitaler-gaestemappe-in-ferienwohnung-©-alpgau-ferienwohnungen-1024x768-1.jpg?x89651)
Alpgau Vakantieappartementen
Professioneel en duurzaam. Digitale informatiemap inspireert gasten, ontlast uitbaters en spaart het milieu.
![Narzissen Vital Resort nutzt digitale Gästemappe von Gastfreund](https://hotelcore.nl/wp-content/uploads/2021/03/Aussenansicht-Narzissen-Vital-Resort-©-Narzissen-Vital-Resort-1024x682-1.jpg?x89651)
Narzissen Vital Resort
Moderne service voor gasten van alle leeftijden, inclusief de 50-plussers: eenvoudig, digitaal, effectief en alles onder één dak.