Lees meer over de ervaringen met Hotelcore en ontdek de succesverhalen van onze klanten!
Meer dan 7000 klanten in 30 landen bereiken met de producten van Hotelcore méér service, méér omzet en méér efficiëntie. Hotelcore is er voor hotels, resorts, B&B’s, vakantiewoningen, campings en zorginstellingen. Benieuwd naar de ervaringen met Hotelcore in de praktijk? Lees hier de succesverhalen van onze klanten. Start vandaag nog!
Efficiënter werken en betere gastenservice: de digitale reis van de gast in het hotel.
Succesformule digitalisering: over hoe het Hotelboard de werkdag in het hotel naar een hoger niveau tilde
Digitale patiëntenbegeleiding: eigentijdse service tijdens de revalidatie, digitale processen en verlichting
Digitale dienstverlening zorgt voor meer upselling, meer kostenbesparing en beter inzetbare medewerkers.
Gastgevers op digitaliseringskoers: duurzaamheid, omzetgroei en verlichting voor het team.
Digitale gastenservice: in contact met gasten van begin tot eind, minder werk voor het team maar meer omzet.
De digitale service brengt alleen al in het hotelrestaurant 2500 euro per maand op en verdient zichzelf in zeer korte tijd terug.
De digitale informatiemap inspireert gasten als digitale vakantiebegeleider en vereenvoudigt de broodjesservice voor de exploitant.
De digitale informatiemap verhoogt de customer experience, ontlast de medewekers en zet nieuwe, winstgevende standaarden in het hotel.
Digitale dienstverlening verbetert de communicatie op de camping en versterkt de relaties met de kampeerders.
Een mix van digitale tools versnelt de check-in, maakt gasten blij, optimaliseert de bezettingsgraad en ontlast het team.
Digitale patiëntenbegeleiding in de klinieken van de DRV Schwaben: revalidatie modern benaderd.
Digitale patiëntenbegeleiding in de klinieken van de DRV Nordbayern: Handelen op een eigentijdse manier in het kader van de voortschrijdende digitalisering.
De digitale conciërge versterkt de klantenbinding, verhoogt het aantal reserveringen en extra verkopen en minimaliseert de kans op vergissingen.
Professioneel en duurzaam. Digitale informatiemap inspireert gasten, ontlast uitbaters en spaart het milieu.
Moderne service voor gasten van alle leeftijden, inclusief de 50-plussers: eenvoudig, digitaal, effectief en alles onder één dak.
Hinterlassen Sie uns einfach Ihre Kontaktdaten. Gerne informieren wir Sie unverbindlich über Ihre Möglichkeiten mit Gastfreund.
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.
Hinterlassen Sie uns einfach Ihre Kontaktdaten. Gerne informieren wir Sie unverbindlich über die Digitale Bewohnerbegleitung.
Hinterlassen Sie uns einfach Ihre Kontaktdaten. Gerne informieren wir Sie unverbindlich über das Patientenportal.
Hinterlassen Sie uns einfach Ihre Kontaktdaten. Gerne informieren wir Sie unverbindlich über den Infokanal für Kliniken und Krankenhäuser.
Hinterlassen Sie uns einfach Ihre Kontaktdaten. Sie erhalten das Whitepaper anschließend per E-Mail.
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.
Hinterlassen Sie uns einfach Ihre Kontaktdaten. Gerne informieren wir Sie unverbindlich über die Klinik-App.
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. We informeren u graag vrijblijvend over het Infokanaal.
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.