Laat uw individuele inhoud en aanbiedingen zien: het Infokanaal trekt op een aantrekkelijke manier de aandacht, presenteert de belangrijkste informatie en geeft uw gasten het gevoel goed verzorgd en geïnformeerd te zijn.
Het innovatieve digital signage infokanaal brengt uw informatie en aanbiedingen tot bij uw gasten: op strategisch belangrijke plaatsen zoals de lobby, de receptie, het restaurant of de spa. Het infokanaal is visueel aantrekkelijk, entertainend en informatief en presenteert highlights, services en aanbevelingen op precies het juiste moment. Uw gasten hebben steeds het gevoel dat ze goed op de hoogte zijn – een boost voor hun tevredenheid én uw omzet!
Tijdens de guest journey komt u op talrijke momenten in contact met uw gasten. De doorslaggevende fase is natuurlijk het verblijf zelf. Tijdens het verblijf kunt u namelijk niet alleen de tevredenheid van uw gasten, maar ook uw omzet verhogen. Met het digital signage infokanaal brengt u informatie en aanbiedingen onder de aandacht bij uw gasten. Denk maar aan het menu van de dag, te boeken wellnessafspraken, service-aanbiedingen en tips voor uitstapjes. Uw gasten voelen zich goed geïnformeerd, uw team hoeft minder vragen te beantwoorden en upsellings ter plaatse worden vaker geboekt.
Het infokanaal en de digitale informatiemap zijn met elkaar verbonden door middel van qr-codes. Zo biedt u uw gasten een naadloos informatiesysteem dat geen enkele vraag onbeantwoord laat en een kwalitatieve digitale service ter beschikking stelt.
Informatie over aankomst en vertrek, openingstijden, aanbevelingen, menukaarten, services enz. zijn snel en eenvoudig te raadplegen
Inhouse services, wellnessaanbiedingen, fietsverhuur, kamerschoonmaak, green option, reservatiemogelijkheden in het restaurant enz. worden aantrekkelijk gepresenteerd
Weer, vrijetijdsactiviteiten, bezienswaardigheden, aanbevelingen voor tours en evenementen zorgen voor een goed gevuld en comfortabel verblijf
Het laatste nieuws en belangrijke informatie kunnen live meegedeeld worden aan uw gasten
Webcams, video's en andere spannende inhoud zorgen voor entertainment en maken wachttijden aangenaam
Qr-codes verwijzen rechtstreeks naar de digitale informatiemap en bieden zo meer informatie en rechtstreekse toegang tot aanbiedingen
Simpelweg de qr-code scannen met uw smartphone...
...en nog meer ontdekken in de digitale informatiemap.
Combineer het infokanaal en de digitale informatiemap en profiteer van de koppeling tussen de producten: qr-codes op het infokanaal verwijzen rechtstreeks naar de digitale informatiemap, waar uw gasten nog meer informatie en aanbiedingen vinden.
Onze bundel-aanbieding voor u: bij aankoop van de digitale informatiemap krijgt u 25% korting op het infokanaal!
Wij bieden twee eenvoudige mogelijkheden om uw infokanaal eenvoudig in gebruik te nemen. U heeft enkel een internetverbinding en een monitor met HDMI-aansluiting nodig. Wij leveren een volledig ingestelde mini-pc, die u eenvoudig kunt aansluiten met een HDMI-kabel. Als u hotel-tv’s van Samsung heeft, kunt u het infokanaal ook zonder apparatuur gebruiken, rechtstreeks via de Smart TV App.
Stefan Welschen
Sinds 2020 zijn we partner van Swisscom, om hotels, tehuizen en instellingen in Zwitserland een unieke oplossing te bieden voor digitaal gasteninfotainment. Onze samenwerking verenigt de expertise van twee sterke partners: Hotelcore, specialist in digitale gastenservice, en Swisscom, het grootste telecombedrijf van Zwitserland.
Het resultaat: “Swisscom blue TV business”. Een totaalpakket op maat, dat digitale gasteninformatie en hypermoderne tv-technologie naadloos combineert en exclusief toegankelijk maakt voor Zwitserse klanten. blue TV business kan eenvoudig worden uitgebreid met LAN/wifi, telefonie en IT & Security-oplossingen van Swisscom. Zo krijgt u optimaal op elkaar afgestemde ICT-componenten. blue TV business kan eenvoudig worden uitgebreid met LAN/wifi, telefonie en IT & Security-oplossingen van Swisscom. Zo krijgt u optimaal op elkaar afgestemde ICT-componenten.
In een tijd, waarin digitaal entertainment vanzelfsprekend is voor gasten, legt u de lat hoger met een professionele digital signage oplossing zoals het infokanaal. Verhoog de tevredenheid van uw gasten, ontlast uw team en maximaliseer uw omzet, net als onze 7000 klanten wereldwijd. Hoe? Dat leest u hier!
Efficiënter werken en betere gastenservice: de digitale guest journey in het hotel met digitale informatiemap, Hotelboard en infokanaal.
Succesformule digitalisering: Hoe het Hotelboard, de digitale informatiemap en het infokanaal van Hotelcore het dagelijkse werk in hotels revolutioneren.
De digitale informatiemap en het infokanaal verhogen de upselling, besparen duurzaam op kosten en ontlasten het hele team.
Het digital signage infokanaal geeft uw gasten richting en biedt maximaal comfort.
Het is het centrale informatiesysteem in uw accommodatie en publiceert informatie en aanbiedingen, precies op de plek waar uw gasten het meeste tijd doorbrengen. Weersvoorspellingen, tips voor evenementen, uitstapjes, culinaire aanbevelingen of wandelroutes, het infokanaal presenteert uw gasten alles wat belangrijk is voor hun verblijf. Het is bovendien altijd actueel, makkelijk toegankelijk voor uw gasten en heeft een aantrekkelijk design. Op die manier zorgt u voor blijvende tevredenheid bij uw gasten.
En ook voor uw team heeft het infokanaal duidelijke voordelen:
Veelgestelde vragen worden rechtstreeks beantwoord op het scherm. Dit ontlast de receptie en spaart waardevolle tijd uit, die u kunt investeren in persoonlijke gastenservice.
Tegelijkertijd kunt u uw aanbiedingen doelgericht positioneren en upsellings promoten, wat dan weer zorgt voor een hogere omzet.
Door uw aanbiedingen en informatie digitaal aan te bieden, spaart u talloze printmedia uit en bespaart u op printkosten.
De inhoud verzorgt u centraal, snel en flexibel via het Hotelcore-systeem. Ook zonder technische voorkennis.
De moderne service versterkt het imago van uw accommodatie en draagt een duidelijke boodschap uit:
hier is gastenservice up-to-date.
Het infokanaal is bovendien perfect combineerbaar met andere Hotelcore-oplossingen zoals de digitale informatiemap. Samen bieden ze een perfect harmonische gastenervaring.
Met Hotelcore krijgt u altijd het totaalpakket! Wij nemen graag de contentcreatie voor onze rekening, op maat en kwalitatief. Onze experts creëren individuele content voor uw infokanaal, die perfect past bij uw accommodatie en uw gasten.
Ja, het infokanaal van Hotelcore is beschikbaar in meerdere talen. Ons team creëert niet alleen professionele content, maar zorgt er ook voor dat u die inhoud in meerdere talen kunt aanbieden. Dankzij het gebruiksvriendelijke redactiesysteem van Hotelcore kunt u de content centraal beheren en bewerken in verschillende talen. Zo informeert u ook uw internationale gasten efficiënt en doelgericht.
Ja, het infokanaal van Hotelcore kan aangepast worden aan uw corporate design. Uw eigen kleuren, logo en foto’s zorgen voor een samenhangende look en zorgen voor meer herkenbaarheid voor uw merk.
U beheert de inhoud van uw infokanaal centraal en ongecompliceerd in het redactiesysteem van Hotelcore. De gebruiksvriendelijke drag-and-drop-editor maakt het mogelijk om eenvoudig en intuïtief aanpassingen door te voeren, ook zonder technische voorkennis.
Er zijn twee mogelijkheden om het infokanaal makkelijk en snel in gebruik te nemen.
1. Met een mini-pc:
Alles wat u nodig heeft voor het infokanaal is een beeldscherm met HDMI-aansluiting en internetverbinding. U ontvangt van ons een volledig ingestelde mini-pc, die u met een HDMI-kabel aansluit op uw monitor.
2. Via de Smart-TV App:
Hiervoor heeft u geen verdere hardware nodig. U kunt de app rechtstreeks downloaden op uw Samsung hotel-tv (Serienummers: HCU7030, HCU7000 (UHD), HCF8000 (FHD), HBU8000, HQ60B) en starten.
Als u het infokanaal wilt gebruiken met een mini-pc, heeft u enkel een beeldscherm met HDMI-aansluiting en een stabiele internetverbinding nodig. Zo kunt u flexibel beslissen en ook bestaande apparaten gebruiken.
Bent u van plan om nieuwe hotel-tv’s aan te kopen en wilt u het infokanaal rechtstreeks op die tv’s besturen? an bevelen we Samsung hotel-tv’s van de volgende series aan: HCU7030, HCU7000 (UHD), HCF8000 (FHD), HBU8000 en HQ60B.
Die modellen ondersteunen de Hotelcore Smart TV App Infokanaal, die u rechtstreeks op uw apparaat kunt installeren en opstarten.
Ja, we hebben een speciaal ontwikkelde hotel-tv-oplossing voor uw kamers, die het infokanaal van Hotelcore naadloos integreert. Met deze oplossing kunnen uw gasten alle belangrijke informatie en aanbiedingen rechtstreeks en in alle comfort bekijken op de televisie op hun kamer.
Wij adviseren u graag persoonlijk over uw bestaande infrastructuur en tonen hoe u uw hotel-tv-oplossing optimaal kunt inzetten in uw accommodatie. Samen vinden we de beste oplossing voor uw individuele behoeften.
Ja, het infokanaal van Hotelcore wordt regelmatig geüpdatet met nieuwe functionaliteiten en verbeteringen om ervoor te zorgen dat u altijd van de nieuwste ontwikkelingen profiteert. Die updates worden automatisch doorgevoerd, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over manuele aanpassingen.
Laat uw contactgegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact op om uw vragen te beantwoorden.
Hinterlassen Sie uns einfach Ihre Kontaktdaten. Gerne informieren wir Sie unverbindlich über den Infokanal.
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. We informeren u graag vrijblijvend over het Infokanaal.
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.
Hinterlassen Sie uns einfach Ihre Kontaktdaten. Gerne informieren wir Sie unverbindlich über die Digitale Bewohnerbegleitung.
Hinterlassen Sie uns einfach Ihre Kontaktdaten. Gerne informieren wir Sie unverbindlich über das Patientenportal.
Hinterlassen Sie uns einfach Ihre Kontaktdaten. Gerne informieren wir Sie unverbindlich über den Infokanal für Kliniken und Krankenhäuser.
Hinterlassen Sie uns einfach Ihre Kontaktdaten. Sie erhalten das Whitepaper anschließend per E-Mail.
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.
Hinterlassen Sie uns einfach Ihre Kontaktdaten. Gerne informieren wir Sie unverbindlich über die Klinik-App.
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.