
COMMUNICATIE. ORGANISATIE. COÖRDINATIE.
Het hart van uw accommodatie.
Het Hotelboard is het digitale middelpunt van uw accommodatie. Dit hotel operations management-platform verbindt alle afdelingen en brengt uw hele team digitaal op één plek bij elkaar.
Via het Hotelboard kan uw team communiceren en achter de schermen snel en eenvoudig taken organiseren en afwerken. Met het Hotel Operations Platform komt uw team helemaal op gang. Werkprocessen verlopen eindelijk vlot en zijn transparant voor iedereen.
Ook uw gasten profiteren van het Hotel Operations Platform. Hotelboard bundelt verzoeken en berichten van gasten, die uw team met één druk op de knop kan beantwoorden en beheren. Uw gasten zullen genieten van de snelle service!

Maak een einde aan post-its, notities en omslachtige Excel-spreadsheets: Met het Hotelboard kunt u uw werkomgeving moderniseren, de arbeidskwaliteit en de tevredenheid van uw team en uw gasten verbeteren.
Communicatie binnen het team
Uw team kan gemakkelijk communiceren via het Hotelboard, of het nu één op één, in groepen, tussen afdelingen of bedrijfsbreed is. De communicatie wordt transparant en begrijpelijk voor alle teamleden. Met behulp van de leesstatus weet u zeker dat de informatie ook daadwerkelijk is bekeken. En het mooiste van alles: dankzij de automatische vertaling in tal van talen behoren taalbarrières in het team tot het verleden.


Taakbeheer
U kunt to-dos overzichtelijk en papierloos organiseren, optioneel bestandsbijlagen toevoegen en ze met één klik aan het juiste teamlid toewijzen. Dankzij afvinklijsten, deadlines en notificaties kunt u taken makkelijker organiseren.
Een ideale tool voor de overdracht tussen ploegendiensten, het beheer van gevonden voorwerpen, het beantwoorden van verzoeken van gasten en nog veel meer.
Communicatie met gasten
Beantwoord verzoeken (kamerschoonmaak, wellnessafspraak, reparatieopdracht, enz.), chatberichten of feedback van uw gasten in een oogwenk: zodra uw gasten een bericht sturen, stuurt u hen een persoonlijk antwoord en initieert u de afhandeling van het verzoek binnen het team.


Kennisbeheer
Sla alles wat de moeite waard is om te weten voor uw personeel op in het Hotelboard: integreer documenten zoals personeelshandboeken, procesuitleg of informatie over de verantwoordelijkheden van het personeel. Faciliteer de onboarding van nieuwe teamleden of geef teamkennis door, zoals verjaardagen, nieuwe medewerkers, enzovoort.
Zoekfunctie
Was dat nou al gedaan? O ja! Openstaande taken of berichten van uw gasten vindt u binnen een paar seconden, dankzij de zoekfunctie.

Maximale
gegevensveiligheid
Servers staan
in Duitsland
Voldoet aan
AVG (EU)
SSL-
encryptie
Geprogrammeerd
in Duitsland

ZO SIMPEL IS HET
Haal uw team aan boord!


Profiteer nu
Deze voordelen heeft u van het Hotelboard

Verhoogde productiviteit
U werkt to do's sneller af dankzij efficiënte processen en houdt het overzicht.

Efficiënte planning
U kunt uw resources nog beter plannen dankzij een duidelijke taakverdeling.

Hogere klanttevredenheid
Het team handelt verzoeken en wensen van gasten snel en betrouwbaar af.

Meer teamwerk
Uw team kan gemakkelijk met elkaar communiceren en samenwerken – ook over de verschillende afdelingen heen.

Minder werkdruk
Geoptimaliseerde workflows besparen veel tijd en verhogen de tevredenheid van uw personeel.

Professioneler
Papierloos en digitaal werken vermindert de kans op fouten en verhoogt de kwaliteit van het werk.
Veelgestelde vragen over het Hotelboard
01. Krijg ik ondersteuning bij het overschakelen op het Hotelboard?
Natuurlijk! Onze persoonlijke klantenservice onderscheidt ons.
1. Setup:
Wij maken voor u de initiële setup van het Hotelboard en stellen de gewenste gebruikers en topics (bv. ploegoverdracht, nieuws, gevonden voorwerpen, enz.) voor u in.
2. Training
Daarna presenteren we het Hotelboard aan uw team tijdens een gratis online trainingssessie, beantwoorden we vragen en geven we tips.
3. Ondersteuning
Uiteraard staat uw persoonlijke contactpersoon ook na de opleiding gratis voor u klaar.
02. Hoe krijgt mijn personeel toegang tot het Hotelboard?
Iedere medewerker krijgt per e-mail een inlog voor het Hotelboard.
03. Kan ik zelf bepalen wat op mijn Hotelboard komt?
Natuurlijk! Wij hebben het Hotelboard zo ontwikkeld dat het voor u zo flexibel mogelijk is: u en uw team stellen onderwerpen samen die het best bij uw accommodatie en werkprocessen passen. U kunt bijvoorbeeld onderwerpen aanmaken voor afzonderlijke afdelingen of specifieke taakgebieden (zoals verloren en gevonden voorwerpen, ploegoverdracht, enz.). Indien nodig is er altijd een contactpersoon bij Hotelcore beschikbaar om u te ondersteunen met tips en voorbeelden van beste praktijken.
04 Kan ik gebruikersgroepen aanmaken?
Ja! Selecteer gewoon de gebruikers die u aan een specifieke groep wilt toevoegen. Dit maakt het aanspreken van specifieke teamleden nog eenvoudiger.
05. Waar wordt het Hotelboard vooral voor gebruikt?
U kunt het Hotelboard individueel gebruiken en vullen met inhoud.
Onze klanten gebruiken het Hotelboard bijvoorbeeld…
- om rechtstreeks met de gasten te communiceren
- om verzoeken van gasten te organiseren (wake-up call, enz.)
- om verzoeken intern door te sturen (bv. naar housekeeping of de wellness-receptie)
- voor ploegendienstoverdrachten
- voor boekingsaanvragen
- voor het beheer van gevonden voorwerpen
- voor onderhoudsopdrachten
- voor het beheer van deelnemers aan activiteiten
- voor algemene communicatie ( één op één, tussen verschillende afdelingen of in het hele bedrijf)
- voor intern nieuws en aankondigingen
- als een prikbord
- voor teaminformatie over COVID-19
DE IDEALE AANVULLING OP HET HOTELBOARD
De digitale informatiemap
In de digitale gastenmap vinden uw gasten alles wat belangrijk is voor hun verblijf bij u: praktische informatie, bijboekbare opties, diensten, aanbevelingen, tips voor uitstapjes en nog veel meer. Vragen die uw gasten via de digitale gastenmap versturen, belanden direct op het hotelbord en kunnen daar snel door uw team worden beantwoord, georganiseerd en afgehandeld.
Persoonlijke ervaringen
Dit zeggen onze klanten
ONTDEK WIE WIJ ZIJN
Wij geven u graag geheel vrijblijvend meer informatie!
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.