Illustratie van een gast en hotelpersoneel die communiceren en werken via het Hotelboard
Hotelboard

Uw hotel operations platform

Illustratie van een gast en hotelpersoneel die communiceren en werken via het Hotelboard
COMMUNICATIE. ORGANISATIE. COÖRDINATIE.

Het hart van uw accommodatie.

Het Hotelboard is het digitale middelpunt van uw accommodatie. Dit hotel operations management-platform verbindt alle afdelingen en brengt uw hele team digitaal op één plek bij elkaar.

Via het Hotelboard kan uw team communiceren en achter de schermen snel en eenvoudig taken organiseren en afwerken. Met het Hotel Operations Platform komt uw team helemaal op gang. Werkprocessen verlopen eindelijk vlot en zijn transparant voor iedereen.

Ook uw gasten profiteren van het Hotel Operations Platform. Hotelboard bundelt verzoeken en berichten van gasten, die uw team met één druk op de knop kan beantwoorden en beheren. Uw gasten zullen genieten van de snelle service!

Een illustratie van het Hotelboard van Hotelcore

Maak een einde aan post-its, notities en omslachtige Excel-spreadsheets: Met het Hotelboard kunt u uw werkomgeving moderniseren, de arbeidskwaliteit en de tevredenheid van uw team en uw gasten verbeteren.

Communicatie binnen het team

Uw team kan gemakkelijk communiceren via het Hotelboard, of het nu één op één, in groepen, tussen afdelingen of bedrijfsbreed is. De communicatie wordt transparant en begrijpelijk voor alle teamleden. Met behulp van de leesstatus weet u zeker dat de informatie ook daadwerkelijk is bekeken. En het mooiste van alles: dankzij de automatische vertaling in tal van talen behoren taalbarrières in het team tot het verleden.

Een illustratie van het hotelteam dat werkt en communiceert met het Hotelboard
Een illustratie van taakbeheer via het Hotelboard

Taakbeheer

U kunt to-dos overzichtelijk en papierloos organiseren, optioneel bestandsbijlagen toevoegen en ze met één klik aan het juiste teamlid toewijzen. Dankzij afvinklijsten, deadlines en notificaties kunt u taken makkelijker organiseren.
Een ideale tool voor de overdracht tussen ploegendiensten, het beheer van gevonden voorwerpen, het beantwoorden van verzoeken van gasten en nog veel meer.

Communicatie met gasten

Beantwoord verzoeken (kamerschoonmaak, wellnessafspraak, reparatieopdracht, enz.), chatberichten of feedback van uw gasten in een oogwenk: zodra uw gasten een bericht sturen, stuurt u hen een persoonlijk antwoord en initieert u de afhandeling van het verzoek binnen het team.

Een afbeelding van een gast en een hotelmedewerker die via het Hotelboard communiceren
Een illustratie van de kennisbank van het Hotelboard

Kennisbeheer

Sla alles wat de moeite waard is om te weten voor uw personeel op in het Hotelboard: integreer documenten zoals personeelshandboeken, procesuitleg of informatie over de verantwoordelijkheden van het personeel. Faciliteer de onboarding van nieuwe teamleden of geef teamkennis door, zoals verjaardagen, nieuwe medewerkers, enzovoort.

Zoekfunctie

Was dat nou al gedaan? O ja! Openstaande taken of berichten van uw gasten vindt u binnen een paar seconden, dankzij de zoekfunctie.

Een illustratie van de zoekfunctie van het Hotelboard

Maximale
gegevensveiligheid

Servers staan
in Duitsland

Voldoet aan
AVG (EU)

SSL-
encryptie

Geprogrammeerd
in Duitsland

Een grafische illustratie toont medewerkers van Hotelcore die de setup van het product voor hun rekening nemen
ZO SIMPEL IS HET

Haal uw team aan boord!

Uw team kan gemakkelijk aan de slag met het Hotelboard. Want het is meteen beschikbaar op de smartphones, tablets en computers van uw medewerkers – als progressieve webapp via de internetbrowser of als native app. Dit betekent dat het Hotelboard door elk teamlid kan worden gebruikt, zelfs op privéapparaten. Hierdoor voldoet de interne communicatie aan de AVG-verordening van de EU. Optimale geheimhouding, zonder dat u extra hardware hoeft aan te schaffen. Gaat het toch een keer mis? Dan staan wij van Hotelcore altijd klaar om vragen te beantwoorden en uw team te trainen – natuurlijk helemaal gratis!
Een illustratie van het hotelteam dat met het Hotelboard werkt
Een medewerker die het Hotel Operations Platform Hotelboard van Hotelcore op een laptop gebruikt
Profiteer nu

Deze voordelen heeft u van het Hotelboard

Productiviteit

Verhoogde productiviteit

U werkt to do's sneller af dankzij efficiënte processen en houdt het overzicht.

Efficiënte-planning

Efficiënte planning

U kunt uw resources nog beter plannen dankzij een duidelijke taakverdeling.

Klanttevredenheid

Hogere klanttevredenheid

Het team handelt verzoeken en wensen van gasten snel en betrouwbaar af.

Meer-teamwerk

Meer teamwerk

Uw team kan gemakkelijk met elkaar communiceren en samenwerken – ook over de verschillende afdelingen heen.

Ontzorging

Minder werkdruk

Geoptimaliseerde workflows besparen veel tijd en verhogen de tevredenheid van uw personeel.

Kwaliteit

Professioneler

Papierloos en digitaal werken vermindert de kans op fouten en verhoogt de kwaliteit van het werk.

Veelgestelde vragen over het Hotelboard

Natuurlijk! Onze persoonlijke klantenservice onderscheidt ons.

1. Setup:

Wij maken voor u de initiële setup van het Hotelboard en stellen de gewenste gebruikers en topics (bv. ploegoverdracht, nieuws, gevonden voorwerpen, enz.) voor u in.

2. Training

Daarna presenteren we het Hotelboard aan uw team tijdens een gratis online trainingssessie, beantwoorden we vragen en geven we tips.

3. Ondersteuning

Uiteraard staat uw persoonlijke contactpersoon ook na de opleiding gratis voor u klaar.

Iedere medewerker krijgt per e-mail een inlog voor het Hotelboard.

Natuurlijk! Wij hebben het Hotelboard zo ontwikkeld dat het voor u zo flexibel mogelijk is: u en uw team stellen onderwerpen samen die het best bij uw accommodatie en werkprocessen passen. U kunt bijvoorbeeld onderwerpen aanmaken voor afzonderlijke afdelingen of specifieke taakgebieden (zoals verloren en gevonden voorwerpen, ploegoverdracht, enz.). Indien nodig is er altijd een contactpersoon bij Hotelcore beschikbaar om u te ondersteunen met tips en voorbeelden van beste praktijken.

Ja! Selecteer gewoon de gebruikers die u aan een specifieke groep wilt toevoegen. Dit maakt het aanspreken van specifieke teamleden nog eenvoudiger.

U kunt het Hotelboard individueel gebruiken en vullen met inhoud.

Onze klanten gebruiken het Hotelboard bijvoorbeeld…

  • om rechtstreeks met de gasten te communiceren
  • om verzoeken van gasten te organiseren (wake-up call, enz.)
  • om verzoeken intern door te sturen (bv. naar housekeeping of de wellness-receptie)
  • voor ploegendienstoverdrachten
  • voor boekingsaanvragen
  • voor het beheer van gevonden voorwerpen
  • voor onderhoudsopdrachten
  • voor het beheer van deelnemers aan activiteiten
  • voor algemene communicatie ( één op één, tussen verschillende afdelingen of in het hele bedrijf)
  • voor intern nieuws en aankondigingen
  • als een prikbord
  • voor teaminformatie over COVID-19
DE IDEALE AANVULLING OP HET HOTELBOARD

De digitale informatiemap

In de digitale gastenmap vinden uw gasten alles wat belangrijk is voor hun verblijf bij u: praktische informatie, bijboekbare opties, diensten, aanbevelingen, tips voor uitstapjes en nog veel meer. Vragen die uw gasten via de digitale gastenmap versturen, belanden direct op het hotelbord en kunnen daar snel door uw team worden beantwoord, georganiseerd en afgehandeld.

Persoonlijke ervaringen

Dit zeggen onze klanten

EMA House Hotel SuitesJonathan Anthamatten
Read More
Voor ons is het Hotelboard een aanwinst zowel voor de gasten als voor het team. Wij hechten de hoogste waarde aan eersteklas service voor onze gasten. Daarom gebruiken we het Hotelboard enerzijds om vragen van gasten die we via onze digitale gastenmap binnenkrijgen direct te beantwoorden en in het team te organiseren. Anderzijds ondersteunt het ons bij het gemakkelijk communiceren van personeelsinformatie, het op een begrijpelijke manier vastleggen van werkprocessen en het meenemen van ideeën uit ons team. De eenvoudige bediening en de mogelijkheid om de tool individueel in te zetten, hebben ons overtuigd!
Sportcamp MelchtalSarah Durrer
Read More
Dankzij het Hotelboard kunnen we eindelijk de check-in van groepen transparant coördineren over de afdelingen heen. Alle informatie is direct bij de juiste persoon en we hebben een goed overzicht van wat er nog moet gebeuren. Op die manier slagen we erin om de afspraken en overdrachten vlot te laten verlopen. Het hotelbord is gemakkelijk te gebruiken, zodat we het snel in ons dagelijks werk hebben kunnen integreren en de werkzaamheden hebben kunnen vereenvoudigen.
ONTDEK WIE WIJ ZIJN

Wij geven u graag geheel vrijblijvend meer informatie!

Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.