Hotelcore

Illustratie van een gast en hotelpersoneel die communiceren en werken via het Hotelboard
Hotelboard

Uw hotel operations platform

Illustratie van een gast en hotelpersoneel die communiceren en werken via het Hotelboard
COMMUNICATIE. ORGANISATIE. COÖRDINATIE.

Hotelboard: het hart van uw accommodatie.

Hotelboard is het digitale middelpunt van uw accommodatie. Ons hotel operations management platform verbindt alle afdelingen en brengt uw hele team digitaal op één plek bij elkaar.

Via Hotelboard kan uw team communiceren en achter de schermen snel en eenvoudig taken organiseren en afwerken. Met ons hotel operations platform komt uw team helemaal op gang. Werkprocessen verlopen eindelijk vlot en zijn transparant voor iedereen.

Ook uw gasten profiteren van ons hotel operations platform. Hotelboard bundelt verzoeken en berichten van gasten, die uw team met één druk op de knop kan beantwoorden en beheren. Uw gasten zullen genieten van de snelle service!

Maak een einde aan post-its, A4’tjes op het prikbord en omslachtige spreadsheets. Met Hotelboard kunt u uw werkomgeving moderniseren, de arbeidskwaliteit en de tevredenheid van uw team én uw gasten verbeteren.

Communicatie binnen het team

Uw team kan gemakkelijk communiceren via Hotelboard. Of het nu één op één, in groepen, tussen afdelingen of bedrijfsbreed is. De communicatie wordt transparant en begrijpelijk voor alle teamleden. Met behulp van de leesstatus weet u zeker dat uw medewerkers de informatie ook daadwerkelijk hebben bekeken. En het mooiste van alles: dankzij de automatische vertaling in tal van talen behoren taalbarrières in het team tot het verleden.

Een illustratie van het hotelteam dat werkt en communiceert met het Hotelboard
Een illustratie van taakbeheer via het Hotelboard

Taakbeheer

U kunt to do's overzichtelijk en papierloos organiseren, optioneel bestandsbijlagen toevoegen en ze met één klik aan het juiste teamlid toewijzen. Dankzij afvinklijsten, deadlines, sjablonen en notificaties kunt u taken makkelijker organiseren.
Een ideale tool voor de overdracht tussen ploegendiensten, het beheer van gevonden voorwerpen, het beantwoorden van verzoeken van gasten en nog veel meer.

Communicatie met gasten

Beantwoord verzoeken (kamerschoonmaak, wellnessafspraak, reparatieopdracht, enz.), chatberichten of feedback van uw gasten in een oogwenk. Zodra uw gasten een bericht sturen, stuurt u hen een persoonlijk antwoord en zet u de afhandeling van het verzoek binnen het team in gang.

Een afbeelding van een gast en een hotelmedewerker die via het Hotelboard communiceren
Een illustratie van de kennisbank van het Hotelboard

Kennisbeheer

Alles wat uw personeel moet weten slaat u op in Hotelboard. Integreer documenten zoals personeelshandboeken, procesuitleg of informatie over de verantwoordelijkheden van het personeel. Faciliteer de onboarding van nieuwe teamleden of geef teamkennis door, zoals verjaardagen, nieuwe medewerkers, enzovoort.

Zoekfunctie

Was dat nou al gedaan? O ja! Openstaande taken of berichten van uw gasten vindt u binnen een paar seconden, dankzij de zoekfunctie.

Een illustratie van de zoekfunctie van het Hotelboard

Maximale
gegevensveiligheid

Servers staan
in Duitsland

Voldoet aan
AVG (EU)

SSL-
encryptie

Een grafische illustratie toont medewerkers van Hotelcore die de setup van het product voor hun rekening nemen
ZO SIMPEL IS HET

Alle hens digitaal aan dek!

Uw team kan gemakkelijk aan de slag met Hotelboard. Het is namelijk meteen beschikbaar op de smartphones, tablets en computers van uw medewerkers. Hetzij als progressieve webapp via de internetbrowser, hetzij als native app. Zo kan Hotelboard door elk teamlid kan worden gebruikt – zelfs op privéapparaten. Tegelijk voldoet de interne communicatie aan de AVG-verordening van de EU. Optimale geheimhouding, zonder dat u extra hardware hoeft aan te schaffen. Wij van Hotelcore staan altijd klaar om vragen te beantwoorden en uw team te trainen.

Een illustratie van het hotelteam dat met het Hotelboard werkt
Profiteer nu

Deze voordelen heeft u van Hotelboard

Productiviteit

Verhoogde productiviteit

U werkt to do's sneller af dankzij efficiënte processen en houdt het overzicht.

Efficiënte-planning

Efficiënte planning

U kunt uw resources nog beter plannen dankzij een duidelijke taakverdeling.​

Klanttevredenheid

Hogere klanttevredenheid

Uw team handelt verzoeken en wensen van gasten snel en betrouwbaar af.

Meer-teamwerk

Meer teamwerk

Uw medewerkers kunnen gemakkelijk met elkaar communiceren en samenwerken – ook over verschillende afdelingen heen.

Ontzorging

Minder werkdruk

Geoptimaliseerde workflows besparen veel tijd en verhogen de tevredenheid van uw personeel.

Kwaliteit

Professioneler

Papierloos en digitaal werken vermindert de kans op fouten en verhoogt de kwaliteit van het werk.

Veelgestelde vragen over Hotelboard

Natuurlijk! Onze persoonlijke klantenservice maakt ons uniek.

1. Setup:

Wij doen voor u de initiële setup van Hotelboard en stellen de gewenste gebruikers en topics voor u in (bijvoorbeeld ploegoverdracht, nieuws, gevonden voorwerpen, enz.)

2. Training

Daarna presenteren we Hotelboard aan uw team tijdens een online trainingssessie. We beantwoorden vragen en geven tips.

3. Ondersteuning

Uiteraard staat uw persoonlijke contactpersoon ook na de training gratis voor u klaar.

Iedere medewerker krijgt per e-mail een inlog voor Hotelboard.

Natuurlijk! Wij hebben Hotelboard zo ontwikkeld dat het voor u zo flexibel mogelijk is. U en uw team stellen onderwerpen samen die het best bij uw accommodatie en werkprocessen passen. U kunt bijvoorbeeld onderwerpen aanmaken voor afzonderlijke afdelingen of specifieke taakgebieden (zoals verloren en gevonden voorwerpen, ploegoverdracht, enz.). Indien nodig is er altijd een contactpersoon bij Hotelcore beschikbaar om u te ondersteunen met tips en praktijkvoorbeelden.

Ja! Selecteer gewoon de gebruikers die u aan een specifieke groep wilt toevoegen. Dit maakt het aanspreken van specifieke teamleden nog eenvoudiger.

U kunt Hotelboard individueel gebruiken en zelf vullen met inhoud.

Onze klanten gebruiken Hotelboard bijvoorbeeld…

  • om rechtstreeks met gasten te communiceren
  • om verzoeken van gasten te organiseren (wake-up call, enz.)
  • om verzoeken intern door te sturen (bijvoorbeeld naar housekeeping of de wellness-receptie)
  • voor ploegendienstoverdrachten
  • voor boekingsaanvragen
  • voor het beheer van gevonden voorwerpen
  • voor onderhoudsopdrachten
  • voor het beheer van activiteiten waaraan gasten kunnen meedoen, zoals cursussen en workshops
  • voor algemene communicatie (één op één, tussen verschillende afdelingen of in het hele bedrijf)
  • voor intern nieuws en aankondigingen
  • als een prikbord
  • voor teaminformatie over COVID-19
DE IDEALE AANVULLING OP HOTELBOARD

De digitale informatiemap

In de digitale informatiemap vinden uw gasten alles wat belangrijk is voor hun verblijf bij u: praktische informatie, bijboekbare opties, diensten, aanbevelingen, tips voor uitstapjes en nog veel meer. Vragen die uw gasten via de digitale gastenmap versturen, belanden direct op Hotelboard en kunnen daar snel door uw team worden beantwoord, georganiseerd en afgehandeld.

Persoonlijke ervaringen

Dit zeggen onze klanten

EMA House Hotel SuitesJonathan Anthamatten
Lees verder
"Voor ons is Hotelboard een aanwinst zowel voor de gasten als voor het team. Wij hechten de hoogste waarde aan eersteklas service voor onze gasten. Daarom gebruiken we Hotelboard enerzijds om vragen van gasten die we via onze digitale gastenmap binnenkrijgen direct te beantwoorden en in het team te organiseren. Anderzijds ondersteunt het ons bij het gemakkelijk communiceren van personeelsinformatie, het op een begrijpelijke manier vastleggen van werkprocessen en het meenemen van ideeën uit ons team. De eenvoudige bediening en de mogelijkheid om de tool individueel in te zetten, hebben ons overtuigd!"
Sportcamp MelchtalSarah Durrer
Lees verder
"Danzij Hotelboard kunnen we eindelijk de check-in van grote groepen transparant coördineren voor alle collega's. Alle informatie belandt direct bij de juiste persoon. We hebben een goed overzicht van wat er nog moet gebeuren. o kunnen we afspraken en overdrachten vlot laten verlopen. Hotelboard is makkekijk te gebruiken. We konden Hotelboard snel in onze routine integreren, het werk is daardoor makkelijker geworden."
ONTDEK WIE WIJ ZIJN

Wij geven u graag geheel vrijblijvend meer informatie!

Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.

Hinterlassen Sie uns einfach Ihre Kontaktdaten. Gerne informieren wir Sie unverbindlich über Ihre Möglichkeiten mit dem Hotelboard.

Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.

In welke producten bent u geïnteresseerd?

Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.

Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.