Het Hotelboard is uw Hotel Operations Platform: het verbindt uw verschillende afdelingen met elkaar en zorgt voor een vlotte en efficiënte samenwerking. Onze gebruiksvriendelijke oplossing is niet alleen toegankelijk, maar maakt het voor uw personeel ook mogelijk om altijd en van overal te werken – zowel in de app als online.
Ontdek hoe het Hotelboard uw werking optimaliseert: transformeer uw werkdag met het Hotel Operations Platform en ga van start met digitale procedures die de efficiency en tevredenheid van uw teams verbeteren.
Sla alle belangrijke informatie voor de volgende shift op en wijs belangrijke taken toe. Dankzij de praktische bijlagen, checklists en de mogelijkheid om opmerkingen toe te voegen verloopt de wissel voortaan probleemloos.
Voortaan meldt u schade heel makkelijk aan uw conciërge en technici. Bijlagen bieden snel inzicht in het probleem en zorgen voor precieze documentatie.
Maak terugkerende taken aan die u automatisch herinneren aan regelmatige routines en to-do’s. Daarmee vermindert u niet alleen uw mentale belasting: ook tijdens ziekte en vakantie kunnen teamleden taken eenvoudig inzien en overnemen.
Met onze duidelijk gestructureerde to-do-checklist behoudt u altijd het overzicht en zorgt u ervoor dat taken nooit meer vergeten worden. Zo maakt u uw dagelijkse werking kwalitatiever én efficiënter. Bovendien wordt de onboarding van nieuwe medewerkers een stuk makkelijker, aangezien alle informatie schriftelijk bijgehouden wordt.
Beantwoord onmiddellijk aanvragen van uw gasten zoals kamerschoonmaak, wellnessafspraak, aanvraag tot reparatie enz. Zodra uw gasten een aanvraag versturen, kan uw personeel die persoonlijk beantwoorden en doorgeven aan de verantwoordelijke in het team. Die snelle reactie zal uw gasten met verstomming slaan!
We richten uw Hotelboard volledig in volgens uw wensen en integreren de verschillende afdelingen waarmee u werkt:
Wij weten hoe moeilijk het is om informatie te communiceren aan alle teamleden over de verschillende afdelingen heen. Daarom krijgen uw aankondigingen over personeelsveranderingen, evenementen, belangrijke informatie enz. een vaste plaats in het Hotelboard. Zo is al uw interne informatie rechtstreeks, transparant en voor iedereen zichtbaar.
Wilt u uw team de kans geven om uw dagelijkse werking te optimaliseren met frisse ideeën? Geen probleem! In het Hotelboard vindt u een centrale plek die uw personeel aanmoedigt om ideeën uit te wisselen en innovatieve oplossingen te bedenken. Hier ontstaan nieuwe ideeën, die uw team vooruithelpen!
In het Hotelboard kunt u handboeken, handleidingen, gebruiksaanwijzingen en onboardingsplannen voor nieuwe medewerkers overzichtelijk opslaan. Zo heeft u belangrijke informatie altijd en overal bij de hand.
Vaarwel WhatsApp-groepen en notitiebriefjes! Met de chatfunctie in het Hotelboard kunnen uw teamleden ongecompliceerd en rechtstreeks met elkaar communiceren. Uiteraard met respect voor de privacyregels.
Sla alle belangrijke informatie voor de volgende shift op en wijs belangrijke taken toe. Dankzij de praktische bijlagen, checklists en de mogelijkheid om opmerkingen toe te voegen verloopt de wissel voortaan probleemloos.
Voortaan meldt u schade heel makkelijk aan uw conciërge en technici. Bijlagen bieden snel inzicht in het probleem en zorgen voor precieze documentatie.
Geen mentale belasting meer op de werkvloer: maak terugkerende taken die u automatisch herinneren aan regelmatige routines. Teamleden kunnen gemakkelijk taken overnemen tijdens ziekte en vakantie.
Met onze duidelijk gestructureerde to-do-checklist behoudt u altijd het overzicht en zorgt u ervoor dat taken nooit meer vergeten worden. Checklisten zijn ook uiterst geschikt voor de onboarding van nieuw personeel.
Beantwoord onmiddellijk aanvragen van uw gasten zoals kamerschoonmaak, wellnessafspraak, aanvraag tot reparatie enz. Zodra je een vraag ontvangt, antwoord je persoonlijk en zet je het proces in gang. Die snelle reactie zal uw gasten met verstomming slaan!
Het Hotelboard wordt individueel voor u samengesteld. Of het nu gaat om taken voor de receptie, het restaurant, de housekeeping, marketing of de directie: met de individuele set-up zorgen we ervoor dat het Hotelboard past bij uw team.
Aankondigingen over actuele thema's, personeelsveranderingen, evenementen enz. krijgen een vaste plaats in het Hotelboard. Zo is al uw interne informatie rechtstreeks, transparant en voor iedereen zichtbaar.
U wilt uw team de mogelijkheid geven om uw dagelijkse werking en procedures te verbeteren met nieuwe ideeën? In het Hotelboard worden goede ideeën verzameld op één plek, ideaal om te brainstormen!
Bied uw medewerkers een plek waar ze zowel professionele successen als mooie teammomentjes kunnen delen. Korte posts over de (werk)dag versterken het samenhorigheidsgevoel en verbeteren de samenwerking.
KENNIS
In het Hotelboard kunt u handboeken, handleidingen, gebruiksaanwijzingen en onboardingsplannen voor nieuwe medewerkers overzichtelijk opslaan. Zo heeft u belangrijke informatie altijd en overal bij de hand.
CHAT
Vaarwel WhatsApp-groepen en notitiebriefjes! Met de chatfunctie in het Hotelboard kunnen uw teamleden ongecompliceerd en rechtstreeks met elkaar communiceren. Uiteraard met respect voor de privacyregels.
Meer tijd
0%
Grotere tevredenheid
0%
Meer
teamwork
0%
In Hotel Morjan werd het Hotelboard meteen positief onthaald in het team. Eindelijk waren de tijdenvan inefficiënte procedures en onoverzichtelijke taakverdelingen voorbij. Sindsdien is het Hotelboard een vast onderdeel van de werkdag en wordt het van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat gebruikt door de directie, het management, de receptie en de housekeeping.
Toen ik voor het eerst over het Hotelboard hoorde, dacht ik: wow, dit is precies wat we nodig hebben! Ik dacht dat ik de "bad guy" ging zijn die weer met nieuwe software kwam aanzetten. Maar nee hoor, het viel meteen in de smaak bij de collega's. Nu gaat echt niks meer verloren, een gigantisch voordeel!
1
2
3
4
Heel eenvoudig! In het Hotelboard wordt inhoud met één klik snel en eenvoudig vertaald in meer dan 30 talen. Dat maakt van ons Hotel Operations Platform een must-have voor internationale teams!
Nee. Het Hotelboard werkt op alle apparaten (smartphone, tablet, laptop en pc) en is beschikbaar in de app of via de webversie. Alles wat uw teamleden nodig hebben, is een persoonlijk e-mailadres.
We maken voor elk teamlid een user aan in het Hotelboard. Vervolgens krijgen alle users hun logingegevens per e-mail en kunnen ze zo inloggen.
We bieden zowel video tutorials als ook regelmatige webinars aan over het Hotel Operations Platform om nieuwe teamleden op te leiden. Uiteraard staan we bij vragen ook steeds ter beschikking!
Natuurlijk! We richten het Hotelboard graag in volgens uw wensen: van de gewenste afdelingen tot verschillende thema’s en specifieke gebruikersgroepen. Het Hotel Operations Platform is net zo individueel als uw team!
Het Hotelboard kan volledig individueel gebruikt en ingevuld worden.
Onze klanten gebruiken het Hotel Operations Platform bijvoorbeeld…
Wij adviseren u graag over de gepaste use cases voor uw team!
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.
Hinterlassen Sie uns einfach Ihre Kontaktdaten. Gerne informieren wir Sie unverbindlich über Ihre Möglichkeiten mit dem Hotelboard.
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.
Voor een sterker wij-gevoel.
Creëer een ruimte waarin uw team professionele successen en mooie momenten met elkaar kan delen. Even stoom afblazen, napraten over succesvol teamwork of verjaardagswensen uitwisselen, korte berichtjes over de werkdag bevorderen het samenhorigheidsgevoel en versterken de samenwerking.