KLAAR IN EEN HANDOMDRAAI
De app
voor uw accommodatie
Uw gasten rekenen op digitale dienstverlening. Natuurlijk wilt u aan die verwachtingen voldoen. De digitale tools van Hotelcore ontlasten uw team, optimaliseren werkprocessen, verbeteren de klantenservice en verhogen de omzet. In aanvulling daarop wilt u graag uw eigen hotel-app. Bang dat dit een tijd- en geldverslindend project wordt?
Maakt u zich geen zorgen. Wij hebben alles in huis wat u voor een hotel-app nodig heeft. Leun lekker achterover en laat ons het werk doen. Of het nu een app voor uw hotel, uw vakantiehuis, uw camping, uw hotelgroep of uw hotelketen is – wij bieden u een eenvoudige oplossing die in de smaak zal vallen bij u en uw gasten.
Native app en webversie
Uw merk in de schijnwerpers
Uw hotel-app heeft alle functionaliteiten van de digitale informatiemap. Maar dat is niet alles. U krijgt uw eigen vermelding in de Apple App Store en Google Play Store en uw eigen app-icoon. Bovendien is uw hotel-app ook beschikbaar voor gasten via de internetbrowser als een progressieve web app, volledig zonder download.
Overal integreren wij uw logo en de kleuren van uw huisstijl. Zo wordt het onmiskenbaar úw app.
INSPIREER UW GASTEN
Dit kan uw eigen hotel-app allemaal:
Informatie voor gasten
Informeer uw gasten van A tot Z, over aanbiedingen, diensten, telefoonnummers, hygiëneregels, menu's, dagprogramma's en nog veel meer.
Digitale reisgids
Geeft tips over bezienswaardigheden, evenementen, activiteiten, weer enzovoorts. Deze gegevens zijn al beschikbaar in onze databank.
Journey Mail
Stuur nog voordat de gast aankomt geautomatiseerde e-mails met een link naar de informatiemap. Zo verhoogt u het aantal boekingen en blijft u in contact met de gast.
Feedback & beoordelingen
Vraag discreet om feedback van uw gasten of vraag om een recensie op bekende beoordelingsportalen.
Aanvragen & boekingen
Via interactieve formulieren kunnen uw gasten makkelijk extra opties aanvragen of bijboeken. Denk aan fietsverhuur, sauna, massages, rondleidingen, workshops, etc. - en u verwerkt de reserveringen heel eenvoudig online.
Digitale dienstverlening
Laat uitchecken aanvragen, broodjes bestellen, de schoonmaak van de kamer annuleren, het inschrijvingsformulier invullen en nog veel meer.
Chat & pushberichten
Bereik uw gasten via pushberichten of chat persoonlijk met hen via de geïntegreerde chatfunctie.
Magazines & tijdschriften
Entertainment wordt ook geboden door een bonte selectie van kranten, tijdschriften en magazines die digitaal beschikbaar zijn.
PERSOONLIJK. PLANMATIG. PROFESSIONEEL.
Onze zorgeloze service voor u
Contentcreatie volgens uw wensen
- Getrainde redacteurs adviseren u bij het uitkiezen van mogelijke content en functionaliteiten van uw digitale gastenmap en zetten die vakkundig voor u om. Individueel, op maat van uw accommodatie en van het hoogste niveau.
- Daarbovenop bieden wij u en uw gasten digitale reisgidsen met uitstapjes, bezienswaardigheden en tours voor uw regio.
- Heeft u internationale gasten? Professionele vertalingen maken ons contentplaatje compleet.
Onze klanten houden van onze support
- Wanneer uw digitale gastenmap klaar is, krijgt u van ons supportteam een producttraining.
- Ook daarna is het supportteam en helpcenter steeds beschikbaar voor vragen.
- U krijgt toegang tot het online redactiesysteem om uw content altijd en overal zelf te kunnen aanpassen.
Profiteer nu
De hotel-app: deze voordelen heeft u ervan
Laagdrempelig
Uw hotel-app is gratis te downloaden via de Apple App Store en Google Play Store en via de browser te gebruiker als 'progressive web app'.
Minder stress
Veelgestelde vragen van uw gasten worden beantwoord, aanbiedingen worden online geboekt en werkprocessen worden geoptimaliseerd - zonder enige moeite.
Meer omzet
Uw aanbiedingen en diensten staan centraal en kunnen 24/7 worden geboekt. Daardoor stijgen uw omzet en boekingen helemaal automatisch.
Meer duurzaamheid
Allerlei printjes en brochures zijn niet meer nodig. Groene opties, zoals het annuleren van de dagelijkse kamerschoonmaak, zorgen voor nog meer duurzaamheid.
Hogere klanttevredenheid
Gasten verwachten vandaag de dag digitale service in hun accommodatie. Maak deze verwachtingen waar! Scoor punten bij uw gasten met uw hotel-app.
Lagere kosten
Dankzij uw hotel-app kan uw team beter werken, verloopt de check-in sneller en plant u reserveringen en kamerschoonmaak efficiënter.
Veelgestelde vragen over de hotel-app
01. Is er een verschil met de digitale informatiemap?
Ja en nee. Puur functioneel gezien is de hotel-app identiek aan de digitale informatiemap en bevat hij alles wat belangrijk is voor u en uw gasten. Daarnaast wordt uw app voorzien van uw eigen huisstijl en vermeldingen in de app stores, evenals een branded progressive web app. Wij passen het ontwerp aan uw bedrijfskleuren aan, voorzien het van uw logo en vergroten zo de zichtbaarheid van uw merk.
02. Is de hotel-app ook beschikbaar voor hotelketens of andere accommodaties?
Natuurlijk! Wij passen de configuratie van de app aan u aan. Of u nu een op zichzelf staande accommodatie bent, zoals een hotel, appartementengebouw of caping, of een overkoepelend merk met meerdere ondernemingen die ieder hun eigen app-content nodig hebben.
03. In welke talen is de hotel-app beschikbaar?
Het menu van de digitale informatiemap is beschikbaar in het Nederlands, Engels, Duits, Frans en Italiaans. We vertalen je inhoud ook in alle gewenste talen.
04. Kan ik individueel chatten met mijn gasten?
Ja, dat kan! Via de integreerde chatfunctie bereikt u uw gasten direct. Zo kunt u altijd in de app reageren op vragen en wensen.
05. Hoe kan ik dingen in mijn digitale informatiemap veranderen?
Wij leveren u een kant-en-klare hotel-app, inclusief alle content. Vervolgens kunt u de inhoud ervan heel makkelijk zelf online beheren. U krijgt toegang tot ons redactiesysteem, voorzien van een online vormgever. Hiermee kunt u met een paar klikken de inhoud aanpassen. Even opslaan en het is meteen live.
06. Heb ik hardware nodig?
Alles kan, niets moet! Onze hotel app werkt volgens het BYOD principe (Bring-Your-Own-Device). Uw gasten gebruiken ‘m dus op hun eigen apparaat. Wel zo praktisch en hygiënisch. Waar uw gasten ook zijn, u kunt ze bereiken met uw informatie. Bovendien hoeft u niet te investeren in hardware of onderhoud.
Wij bieden u echter ook graag hardware aan als u de digitale gastenmap ook in openbare ruimtes beschikbaar wilt stellen aan uw gasten. Bijvoorbeeld een informatiezuil met aanraakscherm, of tablets met bijbehorende houders. Deze zijn bijzonder geschikt bij de receptie als digitale conciërge die uw gasten 24/7 op een efficiënte manier van antwoorden voorziet.
Meer informatie vindt u hier.
Persoonlijke ervaringen
Dit zeggen onze klanten
DE IDEALE AANVULLING
Digitale infopunten
Wilt u uw hotel-app op een inspirerende manier presenteren in uw accommodatie? Wij hebben wat u zoekt. Onze digitale infopunten presenteren uw digitale gastenmap de klok rond in openbare ruimtes en trekken de aandacht van uw gasten.
KOM NOG MEER TE WETEN
Succesverhalen van onze klanten
StrandResort Markgrafenheide
Digitale gastenservice: in contact van begin tot eind, minder werk maar meer omzet.
Romantik Hotel Bären
De digitale service brengt alleen al in het hotelrestaurant 2500 euro per maand op en verdient zichzelf in zeer korte tijd terug.
Hotel Jungbrunn – Der Gutzeitort
Een mix van digitale tools versnelt de check-in, maakt gasten blij, optimaliseert de bezettingsgraad en ontlast het team.
ONTDEK WIE WIJ ZIJN
Wij geven u graag geheel vrijblijvend meer informatie!
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.