Begeleid je gasten met informatie en aanbiedingen van je accommodatie vanaf het moment van boeken, tijdens hun verblijf, tot na hun vertrek. Voor een naadloze en onvergetelijke digitale gastervaring.
Jij ook? Gasten verwachten tegenwoordig digitale ondersteuning die hen gedurende hun hele verblijf begeleidt – van boeking tot vertrek. Ze zijn dit gemak al lang gewend in hun dagelijks leven. De digitale informatiemap sluit naadloos aan op het boekingsproces en stelt alle informatie en aanbiedingen handig beschikbaar op de mobiele apparaten van uw gasten – vóór, tijdens en na hun verblijf. Van pre-check-in en aankomstinformatie tot wellnessafspraken, aanbevelingen en laat uitchecken: de digitale informatiemap inspireert, richt de aandacht op in-house aanbiedingen en maakt directe communicatie met uw gasten mogelijk via chat of pushberichten. Zo zorgt u niet alleen voor een nog comfortabeler verblijf voor uw gasten, maar ook voor meer tevredenheid in uw team én een hogere omzet.
Uw gasten ontvangen niet zomaar een digitale informatiemap, maar een digitale metgezel die perfect past bij u en uw hotel. Want wij creëren op maat gemaakte, unieke content met gevoel voor uw eigen stijl en identiteit. Gepersonaliseerde communicatie laat immers zien wie u bent – en precies dat maakt echte gastvrijheid tot een digitale beleving.
Onze digitale informatiemap is de perfecte oplossing voor alle soorten accommodaties. Ze is geschikt voor zowel hotels als hotelgroepen, hotelketens, vakantiehuizen, pensions, campings en B&B’s.
Stel uw gasten alle belangrijke informatie digitaal ter beschikking, zowel voor, als tijdens en na hun verblijf. Met de digitale informatiemap zijn uw gasten altijd op de hoogte. Met de digitale informatiemap zijn uw gasten altijd op de hoogte.
Communiceer snel en ongecompliceerd met uw gasten, waar ze zich ook bevinden. Gebruik chat- en pushberichten om actuele aanbiedingen, events en belangrijke updates te delen. Nutzen Sie Chat- und Push-Nachrichten, um aktuelle Angebote, Event-Infos oder wichtige Updates zu teilen. Zo creëert u een persoonlijke en onvergetelijke service-ervaring.
Een wellnessafspraak boeken, broodjes bestellen, een ander hoofdkussen kiezen, een late check-out aanvragen of de kamerschoonmaak annuleren: met interactieve boekings- en aanvraagfuncties biedt u uw gasten maximaal comfort. Tegelijkertijd verhoogt u uw omzet, ontlast u uw team en reduceert u kosten dankzij onze geoptimaliseerde procedures. Met de reserveringstool beheer je eenvoudig je contingent, zoals tafelreserveringen – voor extra efficiëntie en gemak.
De digitale informatiemap geeft je toegang tot ons Hotelboard Welcome: het centrale platform voor alle vragen, boekingen en berichten van je gasten. Zo kunnen jij en je team snel reageren, taken eenvoudig verdelen en niets over het hoofd zien. Beantwoord berichten, werk to-do’s af en verbeter de service – allemaal via één gebruiksvriendelijke app- en weboplossing. Meer overzicht, meer efficiëntie, meer gasttevredenheid.
Uw gasten gebruiken de digitale informatiemap via de Guestfriend-app, hun eigen hotel-app of rechtstreeks in de browser. Ze is geschikt voor alle eindapparaten. Indien gewenst, stellen wij ook graag hardware ter beschikking. Daarmee kunt u uw digitale informatiemap ook toegankelijk maken in openbare ruimtes, zoals de lobby of het restaurant. Dankzij ons modulaire platform is de digitale informatiemap ook ideaal verbonden met het infokanaal.
Door uw hotelsoftware te integreren, automatiseert u belangrijke procedures zoals pre-check-in, upsellings, betaling en check-out. Met die naadloze koppeling zorgt u niet enkel voor meer tijd, maar ook voor meer omzet én een ongecompliceerd verblijf voor uw gasten. Tegelijkertijd bieden onze contentpartners exclusieve inhoud, zoals digitale magazines, wandelroutes en evenemententips – alles voor een complete en geslaagde gastervaring.
Met meer dan 12 jaar ervaring, 100 medewerkers op drie locaties en ons uitgebreide productportfolio is Hotelcore pionier in digitale gastenservice en teamcommunicatie. Vertrouw op kwaliteit, ervaring en vernieuwing. Voor een onvergetelijke gastenervaring.
Wij staan voor premium kwaliteit. Met onze digitale informatiemap krijgt u een volledig afgewerkt product, inclusief inhoud, klaar voor gebruik. Uw gasten gebruiken ze als mobiele app of Progressive Web App in de browser, precies zoals zij het willen. Als nummer 1 voor digitale gastenservice en teamcommunicatie zijn uitstekende dienstverlening en kwaliteit voor ons vanzelfsprekend. Kies het tarief dat past bij jou en je accommodatie.
Combineer de digitale informatiemap met een ander product uit ons modulaire platform. Zo vergroot je de zichtbaarheid van je informatie en aanbiedingen, maak je slim gebruik van een gedeelde datapool en ontvang je 25% extra voordeel op het infokanaal, de nieuwsbrief of het hotelboard.
Digitale gastenzorg met een digitale gastengids via je eigen hotelapp: blijf in contact van begin tot eind, minder werk en meer omzet.
De digitale guest journey in het hotel: efficiënter werken en betere gastenservice dankzij de digitale informatiemap als eigen hotelapp, het infokanaal, de nieuwsbrief en het hotelboard.
De digitale informatiemap inspireert gasten als digitale vakantiebegeleider en vereenvoudigt de broodjesservice voor de exploitant.
De digitale informatiemap van Hotelcore biedt duidelijke voordelen: u kunt ze flexibel aanpassen aan uw individuele behoeften en ze maakt deel uit van ons modulair platform. Dankzij de koppeling met andere producten biedt u uw gasten een naadloze, perfecte service-ervaring.
Bovendien integreert u uw informatiemap ongecompliceerd en snel in uw werkdag. Wij weten dat uw tijd kostbaar is. Daarom hechten wij bijzonder veel belang aan efficiëntie, comfort en tevredenheid. Voor u, voor uw team en voor uw gasten.
Publiceer informatie & aanbiedingen rechtstreeks naar de monitoren op strategisch belangrijke locaties. Duidelijk, aantrekkelijk en altijd beschikbaar voor uw gasten. Samen met de digitale informatiemap is het infokanaal onklopbaar in infotainment.
Met de online-editor voor uw nieuwsbrief stelt u een nieuwsbrief op in slechts enkele minuten. Verras uw gasten bij het ontbijt met uw persoonlijke lectuur met actuele informatie, aanbiedingen en tips voor de dag.
In het Hotelboard komt al uw interne communicatie samen: organiseer taken, deel informatie in uw team en coördineer uw procedures. Dat alles in een gebruiksvriendelijk, digitaal platform.
Bij Hotelcore krijgt u altijd het totaalpakket:
Dankzij de koppelingen met property management systemen krijgen uw gasten al vóór aankomst de mogelijkheid om online in te checken. Ook krijgt u vooraf handige info en inspirerende aanbiedingen toegestuurd.
Uw gasten ontvangen tijdens hun verblijf alle relevante tips, info en aanbiedingen. Gerichte upselling leidt bovendien tot meer verkoop van uw extra’s, services en aanbiedingen. Met communicatiefuncties zoals chat en pushberichten blijf je persoonlijk in contact met je gasten – waar ze zich ook bevinden. Extra functies zoals digitale check-out, betalingen en factuurinzage zorgen voor een nóg soepelere gastervaring.
Ook na het verblijf bereikt u uw gasten met aanbiedingen voor herhaalboekingen, loyaliteitsacties of mogelijkheden voor feedback en beoordelingen.
Zo worden gastenvragen niet alleen direct beantwoord, maar ook efficiënt binnen het team opgevolgd en afgewerkt. Het resultaat: een naadloze koppeling tussen gastenservice en teamcommunicatie – voor maximale efficiëntie en tevreden gasten én medewerkers.
Waar andere systemen vooral draaien om automatisering en selfservice zonder persoonlijk contact, geloven wij in iets anders: bij ons staat de gast en zijn ervaring centraal. Dankzij op maat gemaakte content en directe communicatie creëren we digitale ervaringen die écht persoonlijk aanvoelen.
Meer tijd voor het belangrijkste: een warm welkom, persoonlijke aandacht en een echte glimlach. Hotelcore is meer dan slimme technologie – het maakt tijd vrij voor échte gastvrijheid en oprechte aandacht.
Uitstekende klantenservice is voor ons een zaak van het hart!
In een persoonlijk gesprek bespreken we welke inhoud u belangrijk vindt voor uw gasten. Daarna creëert ons team de content voor uw digitale informatiemap. Op maat en kwalitatief. Indien gewenst, vertalen onze professionele vertalers uw digitale informatiemap in uw taal naar keuze. En zo is uw informatiemap klaar voor gebruik! Eenvoudige aanpassingen kunt u makkelijk doorvoeren in onze online-editor. Bij vragen of wensen staat onze klantenservice natuurlijk steeds persoonlijk voor u klaar.
Nee. Wij weten dat uw personeel zijn handen vol heeft. Uw digitale informatiemap is makkelijk te integreren in uw werkdag en wij ondersteunen u daarbij:
U krijgt van ons foto’s en links, die u in uw boekingsbevestiging of op uw website kunt integreren. Zo informeert u uw gasten al vóór aankomst over hun verblijf.
Bij aankomst ontvangen uw gasten een Welcome Card met qr-code die verwijst naar uw digitale informatiemap. Ook die krijgt u uiteraard van ons.
Ook het infokanaal en de nieuwsbrief bevatten links naar uw digitale informatiemap. Tot slot kunt u touchscreen-kiosks installeren, die uw digitale informatiemap afspelen.
U ziet het: er zijn veel manieren waarop gasten actief gebruik kunnen maken van uw digitale informatiemap.
Ja, de digitale informatiemap van Hotelcore is geschikt voor accommodaties van alle soorten en maten – of het nu gaat om bed & breakfast, vakantiewoning, vakantiehotel, stadshotel, resort of hotelgroep/hotelketen.
Dankzij de verschillende pakketten heb je de vrijheid om het model te kiezen dat het beste past bij je accommodatie, je gasten en de gewenste omvang van de services.
De inhoud van je digitale informatiemap wordt door ons team op maat gemaakt en afgestemd op je accommodatie. Of u nu de belangrijkste informatie over uw verblijf wilt delen of alle interne diensten wilt integreren – de inhoud en reikwijdte van uw digitale informatiemap is net zo uniek als uw accommodatie.
Met het modulaire platform van Hotelcore kun je aanvullende producten gebruiken, zoals het infokanaal of de hotelkrant, om de digitale gastervaring naar wens af te ronden.
Alles kan, niets moet! Onze digitale informatiemap werkt volgens het BYOD-principe (Bring Your Own Device). Uw gasten gebruiken ‘m dus op hun eigen apparaat. Wel zo praktisch en hygiënisch. Waar uw gasten ook zijn, u kunt ze bereiken met uw informatie. Bovendien hoeft u niet te investeren in hardware of onderhoud.
Wij bieden u echter ook graag hardware aan als u de digitale gastenmap ook in openbare ruimtes beschikbaar wilt stellen aan uw gasten. Bijvoorbeeld een informatiezuil met aanraakscherm, of tablets met bijbehorende houders. Deze zijn bijzonder geschikt bij de receptie als digitale conciërge die uw gasten 24/7 op een efficiënte manier van antwoorden voorziet.
Meer informatie vindt u hier.
Het menu van de digitale informatiemap is beschikbaar in het Nederlands, Engels, Duits, Frans en Italiaans. Bovendien vertalen wij uw inhoud in alle andere gewenste talen.
Ja, dat kan! Je kunt je gasten persoonlijk en direct bereiken via de geïntegreerde chat en op elk moment reageren op hun vragen, verzoeken en zorgen via Hotelboard Welcome. Pushberichten bereiken je gasten ook rechtstreeks op hun eigen mobiele apparaten. Om uw gasten een bericht te sturen, logt u eenvoudig in in ons online redactiesysteem.
Wij leveren u een kant-en-klare digitale informatiemap. Je kunt je content dan eenvoudig zelf online beheren. Je krijgt toegang tot het content management systeem, dat is uitgerust met een online editor. Hiermee kunt u met een paar klikken de inhoud aanpassen. Even saven en het is meteen live. Als je vragen of verzoeken hebt, helpt ons team je graag persoonlijk!
Wij staan bekend om onze hartelijke klantenservice. Van aankoop tot set-up en oplevering van uw digitale informatiemap staat de juiste aanspreekpersoon voor u klaar Zodra uw digitale informatiemap klaar is voor gebruik, neemt onze klantenservice contact op om u te begeleiden met handige tips en tricks.
Met behulp van QR-codes in de nieuwsbrief of het infokanaal worden gasten doorverwezen naar de digitale informatiemap, waar ze meer details kunnen lezen en ook vragen kunnen stellen (bijv. voor wellnessbehandelingen, ontbijt op de kamer, begeleide wandelingen).
Deze vragen en berichten worden centraal gebundeld in het hotelboard en kunnen daar worden verwerkt.
Algemene bewerking van de digitale gastengids wordt uitgevoerd via het eigen CMS (Content Management System).
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om je vragen te beantwoorden.
Hinterlassen Sie uns einfach Ihre Kontaktdaten. Gerne informieren wir Sie unverbindlich über die digitale Gästemappe.
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.