INFORMATIE EN AANBOD 24/7 BINNEN HANDBEREIK
De must-have
voor u en uw gasten
Gasten verwachten digitale diensten, zoals de digitale informatiemap, in hun accommodatie. Wie gaat er immers nog zonder smartphone of tablet op stap? Het geheim van de digitale informatiemap: uw gasten hebben alle informatie over uw accommodatie altijd bij de hand. Op hun eigen smartphone of tablet. Onze leus: “bring your own device!” Dat is de handigste, goedkoopste en meest hygiënische oplossing voor u en uw gasten.
Uw gasten hoeven niets meer na te vragen, zich niet in te lezen en raken niet in de war. Ze vinden zelfstandig wat ze zoeken. Contactloos en toch met de persoonlijke touch die uw accommodatie zo uniek maakt.
INDIVIDUEEL EN VEELZIJDIG
Dit kan uw digitale informatiemap allemaal:
Geen plastic map meer op de kamers, geen stapels folders meer bij de receptie: vervang alles door een eigentijdse digitale oplossing. De digitale informatiemap combineert vele digitale interactieve functies. Hij maakt het makkelijker om uw gasten te informeren, met hen te communiceren, de upselling van uw aanbod te verhogen en tegelijkertijd uw team te ontlasten.
Praktische informatie voor gasten
Geef aankomst- en vertrekinformatie, wetenswaardigheden van a tot z, het wifi-wachtwoord, digitale menukaarten, hygiëneregels, activiteitenagenda en veel meer.
Digitale reisgids
Met tips voor leuke activiteiten en interessante bezienswaardigheden in de buurt; routes voor fietsen, wandelen, mountainbiken, etc; het lokale weerbericht en meer. Dit staat allemaal al in ons systeem.
Aanvragen & boekingen
Met interactieve boekingsformulieren kunnen de gasten bijvoorbeeld een spa-afspraak maken, een cursus boeken, ontbijt reserveren enz. - en u verwerkt de reserveringen heel eenvoudig online.
Digitale dienstverlening
Met een paar klikken vragen uw gasten een late check-out aan, annuleren ze de kamerschoonmaak, bestellen ze broodjes, vullen ze het registratieformulier in en nog veel meer
Chat
Bereik uw gasten persoonlijk via de geïntegreerde chatfunctie en beantwoord snel vragen. Zo simpel kan directe communicatie zijn!
Pushberichten
Stuur pushberichten naar uw gasten en communiceer rechtstreeks actuele informatie, aanbiedingen en belangrijke mededelingen.
Hotelsoftware (PMS)
Koppel uw digitale informatiemap met uw PMS en gebruik drie extra functies: journey mail, pre-check-in en check-out.
Activiteitenkalender
Breng uw evenementen onder de aandacht. Van yogales tot stadswandeling, van culinair arrangement tot live muziek: uw gasten hebben de agenda van uw accommodatie altijd bij de hand.
Feedback & beoordelingen
Vraag discreet om feedback van uw gasten of link direct naar uw accommodatie op beoordelingssites, zoals Google.
Magazines & tijdschriften
Extra entertainment: uw gasten kunnen een keur aan dagbladen, tijdschriften en magazines als e-paper lezen via digitale informatiemap.
Interfaces
Talrijke interfaces van onze partners staan tot uw beschikking (PMS, ratings, routes en tochten, weer, enz.). Ontdek hier meer!
App- & webversie
Gasten gebruiken uw digitale gastenmap als een gratis app of via de internetbrowser als een 'progressive web app', naargelang hun voorkeur.
NOG MEER FUNCTIES DANKZIJ PMS-INTEGRATIE
De rechtstreekse link met uw Property Management System
Koppel uw digitale informatiemap met uw Property Management System om automatisch informatie over uw gasten door te sturen en een vlekkeloze guest journey mogelijk te maken.
Journey mail
Uw gasten ontvangen voor hun aankomst een automatische e-mail met boekingsgegevens en links naar de digitale informatiemap en de te boeken diensten.
Pre-check-in
Gasten checken voor hun aankomst eenvoudig digitaal in via de informatiemap. Dat zorgt voor een snellere check-in, minder werk voor uw team en meer tevredenheid bij uw gasten.
Check-out
Gasten kunnen hun factuur gemakkelijk online bekijken en in een paar kliks betalen.
PERSOONLIJK. PLANMATIG. PROFESSIONEEL.
Onze zorgeloze service voor u
Contentcreatie volgens uw wensen
- Getrainde redacteurs adviseren u bij het uitkiezen van mogelijke content en functionaliteiten van uw digitale gastenmap en zetten die vakkundig voor u om. Individueel, op maat van uw accommodatie en van het hoogste niveau.
- Daarbovenop bieden wij u en uw gasten digitale reisgidsen met uitstapjes, bezienswaardigheden en tours voor uw regio.
- Heeft u internationale gasten? Professionele vertalingen maken ons contentplaatje compleet.
Onze klanten houden van onze support
- Wanneer uw digitale gastenmap klaar is, krijgt u van ons supportteam een producttraining.
- Ook daarna is het supportteam en helpcenter steeds beschikbaar voor vragen.
- U krijgt toegang tot het online redactiesysteem om uw content altijd en overal zelf te kunnen aanpassen.
Profiteer nu
De digitale informatiemap: deze voordelen heeft u ervan
Betere service
De digitale service is een aanvulling op uw persoonlijke dienstverlening – 24 uur per dag beschikbaar voor uw gasten.
Minder stress
Niet langer telkens opnieuw dezelfde vragen van gasten beantwoorden. Gasten boeken uw producten en extra optie's simpel online. Workflows worden simpeler.
Meer omzet
Uw aanbiedingen en diensten staan centraal en kunnen 24/7 worden geboekt. Daardoor stijgt uw omzet.
Meer duurzaamheid
Printjes en folders zijn niet meer nodig. Nog duurzamer: gasten kunnen makkelijk de kamerschoonmaak annuleren.
Hogere klanttevredenheid
Gasten verwachten digitale service in hun accommodatie. Scoor bonuspunten bij uw gasten met uw digitale service!
Lagere kosten
Minder gedoe, snellere check-ins en efficiëntere kamerschoonmaak.
Veelgestelde vragen over de digitale informatiemap
01. Hoe komen mijn gasten aan mijn digitale informatiemap?
Uw digitale informatiemap is gratis te downloaden via de appstores. U kunt uw digitale informatiemap eenvoudig onder de aandacht brengen bij uw gasten:
Wij maken banners voor u die u in uw boekingsbevestiging of op uw website integreert. Via deze banners downloaden ze uw digitale informatiemap. Zo zijn uw gasten al voor hun aankomst compleet op de hoogte.
Als ze aankomen krijgen uw gasten een flyer met informatie over uw digitale informatiemap. Ook deze flyers verzorgen wij voor u.
Tijdens hun verblijf vinden uw gasten displays in de kamers of in openbare openbare ruimtes die ook verwijzen naar uw digitale informatiemap.
Ook de wifi-startpagina of de nieuwsbrief wijzen uw gasten op uw digitale informatiemap.
U ziet het: er zijn veel manieren waarop gasten actief gebruik kunnen maken van uw digitale informatiemap.
02. Heb ik hardware nodig?
Alles kan, niets moet! Onze digitale gastenmap werkt volgens het BYOD-principe: “bring your own device”. Uw gasten gebruiken ‘m dus op hun eigen apparaat. Wel zo praktisch en hygiënisch. Waar uw gasten ook zijn, u kunt ze bereiken met uw informatie. Bovendien hoeft u niet te investeren in hardware of onderhoud.
Wij bieden u echter ook graag hardware aan als u de digitale gastenmap ook in openbare ruimtes beschikbaar wilt stellen aan uw gasten. Bijvoorbeeld een informatiezuil met aanraakscherm, of tablets met bijbehorende houders. Deze zijn bijzonder geschikt bij de receptie als digitale conciërge die uw gasten 24/7 op een efficiënte manier van antwoorden voorziet.
Meer informatie vindt u hier.
03. In welke talen is de hotel-app beschikbaar?
Het menu van de digitale informatiemap is beschikbaar in het Nederlands, Engels, Duits, Frans en Italiaans. Bovendien vertalen wij uw inhoud in alle andere gewenste talen.
04. Kan ik individueel chatten met mijn gasten?
Ja, dat kan! Via de integreerde chatfunctie kunnen uw gasten direct met u chatten. Zo kunt u altijd in de app reageren op vragen en wensen.
05. Hoe kan ik dingen in mijn digitale informatiemap veranderen?
Wij leveren u een kant-en-klare digitale informatiemap. Vervolgens kunt u de inhoud ervan heel makkelijk zelf online beheren. U krijgt toegang tot ons redactiesysteem, voorzien van een online vormgever. Hiermee kunt u met een paar klikken de inhoud aanpassen. Even opslaan en het is meteen live.
06. Als ik een vraag heb, wie helpt me dan verder?
Onze klantenservice maakt ons uniek. Bij iedere stap – van aankoop, naar creatie, tot publicatie van uw digitale informatiemap én daarna – wordt u begeleid door uw persoonlijke contactpersoon. Als uw digitale informatiemap klaar is om te worden uitgerold, neemt uw persoonlijke assistent contact met u op. Zij of hij staat u altijd met raad en daad terzijde.
07. Zijn er extra producten die bij de digitale informatiemap horen?
Geïsoleerde oplossingen komen maar al te vaak voor in de horecapraktijk. Daarom hechten wij er veel belang aan dat onze producten elkaar aanvullen en u ze via één platform kunt beheren. Op die manier plaatst u de inhoud van de digitale gastenmap ook in de hotelkrant of naar het infokanaal door. QR-codes in de nieuwsbrief of het infokanaal leiden gasten altijd naar uw digitale informatiemap. De wifi-startpagina is ook een ideale aanvulling op de informatiemap. Zodra uw gasten inloggen op uw wifi, wordt een landingspagina geopend, die hen op zijn beurt doorverwijst naar de digitale gastenmap.
Persoonlijke ervaringen
Dit zeggen onze klanten
DE IDEALE AANVULLING
Digitale infopunten
Wilt u uw digitale informatiemap op een inspirerende manier presenteren? Wij hebben wat u zoekt. Onze digitale infopunten presenteren uw digitale informatiemap 24/7 in gemeenschappelijke ruimtes en trekken de aandacht van uw gasten.
ERVARINGEN MET HOTELCORE
Succesverhalen van onze klanten
StrandResort Markgrafenheide
Digitale gastenservice: in contact met gasten van begin tot eind, minder werk voor het team maar meer omzet.
Romantik Hotel Bären
De digitale service brengt alleen al in het hotelrestaurant 2500 euro per maand op en verdient zichzelf in zeer korte tijd terug.
Appartements Ennemoser
De digitale informatiemap inspireert gasten als digitale vakantiebegeleider en vereenvoudigt de broodjesservice voor de exploitant.
ONTDEK WIE WIJ ZIJN
Wij geven u graag geheel vrijblijvend meer informatie!
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.