Begeleid uw gasten met informatie over en aanbiedingen van uw accommodatie, van boeking tot verblijf en zelfs daarna. Voor een naadloze en onvergetelijke gastenervaring. Voor een naadloze en onvergetelijke digitale gastervaring.
Gasten verwachten tegenwoordig digitale ondersteuning die hen gedurende hun hele verblijf begeleidt – van boeking tot vertrek. Ze zijn dit gemak al lang gewend in hun dagelijks leven. De digitale informatiemap sluit naadloos aan op het boekingsproces en stelt alle informatie en aanbiedingen handig beschikbaar op de mobiele apparaten van uw gasten – vóór, tijdens en na hun verblijf. Van pre-check-in en aankomstinformatie tot wellnessafspraken, aanbevelingen en laat uitchecken: de digitale informatiemap inspireert, richt de aandacht op in-house aanbiedingen en maakt directe communicatie met uw gasten mogelijk via chat of pushberichten. Zo zorgt u niet alleen voor een nog comfortabeler verblijf voor uw gasten, maar ook voor meer tevredenheid in uw team én een hogere omzet.
Uw gasten ontvangen niet zomaar een digitale informatiemap, maar een digitale metgezel die perfect past bij u en uw hotel. Want wij creëren op maat gemaakte, unieke content met gevoel voor uw eigen stijl en identiteit. Gepersonaliseerde communicatie laat immers zien wie u bent – en precies dat maakt echte gastvrijheid tot een digitale beleving.
Onze digitale informatiemap is de perfecte oplossing voor alle soorten accommodaties. Ze is geschikt voor zowel hotels als hotelgroepen, hotelketens, vakantiehuizen, pensions, campings en B&B’s.
Stel uw gasten alle belangrijke informatie digitaal ter beschikking, zowel voor, als tijdens en na hun verblijf. Met de digitale informatiemap zijn uw gasten altijd op de hoogte.
Communiceer snel en ongecompliceerd met uw gasten, waar ze zich ook bevinden. Gebruik chat- en pushberichten om actuele aanbiedingen, events en belangrijke updates te delen. Zo creëert u een persoonlijke en onvergetelijke service-ervaring.
Vul uw persoonlijke communicatie aan met razendsnelle en volledig automatische antwoorden van de AI-chatbot. Deze digitale assistent staat dag en nacht klaar om vragen van uw gasten te beantwoorden, aanbevelingen te doen en hen te informeren over uw aanbod en services – volledig afgestemd op uw accommodatie. Uw gasten zullen deze slimme hulp waarderen en uw team houdt meer tijd over voor wat écht belangrijk is!
Een wellnessafspraak boeken, broodjes bestellen, een ander hoofdkussen kiezen, een late check-out aanvragen of de kamerschoonmaak annuleren: met interactieve boekings- en aanvraagfuncties biedt u uw gasten maximaal comfort. Tegelijkertijd verhoogt u uw omzet, ontlast u uw team en reduceert u kosten dankzij onze geoptimaliseerde procedures. Met de reserveringstool beheert u eenvoudig procedures zoals tafelreserveringen, voor extra efficiëntie en gemak.
Met de digitale informatiemap heeft u toegang tot ons Hotelboard Welcome, een centraal platform waar alle aanvragen, boekingen en berichten van uw gasten samenkomen. Zo kunnen u en uw teamleden gemakkelijk reageren en to do’s verdelen binnen het team. De perfecte oplossing: u behoudt het overzicht en verbetert tegelijkertijd uw service en efficiëntie.
Uw gasten gebruiken de digitale informatiemap via de Guestfriend-app, hun eigen hotel-app of rechtstreeks in de browser. Ze is geschikt voor alle eindapparaten. Indien gewenst, stellen wij ook graag hardware ter beschikking. Daarmee kunt u uw digitale informatiemap ook toegankelijk maken in openbare ruimtes, zoals de lobby of het restaurant. Dankzij ons modulaire platform is de digitale informatiemap ook ideaal verbonden met het infokanaal.
Door uw hotelsoftware te integreren, automatiseert u belangrijke procedures zoals pre-check-in, upsellings, betaling en check-out. Met die naadloze koppeling zorgt u niet enkel voor meer tijd, maar ook voor meer omzet én een ongecompliceerd verblijf voor uw gasten. Tegelijkertijd bieden onze contentpartners exclusieve inhoud, zoals digitale magazines, wandelroutes en evenemententips – alles voor een complete en geslaagde gastervaring.
Met meer dan 12 jaar ervaring, 100 medewerkers op drie locaties en ons uitgebreide productportfolio is Hotelcore pionier in digitale gastenservice en teamcommunicatie. Vertrouw op kwaliteit, ervaring en vernieuwing, voor een onvergetelijke gastenervaring.
Wij staan voor premium kwaliteit. Met onze digitale informatiemap krijgt u een volledig afgewerkt product, inclusief inhoud, klaar voor gebruik. Uw gasten gebruiken ze als mobiele app of Progressive Web App in de browser, precies zoals zij het willen. Als nummer 1 voor digitale gastenservice en teamcommunicatie zijn uitstekende dienstverlening en kwaliteit voor ons vanzelfsprekend. Kies het tarief dat past bij u en uw accommodatie.
Combineer de digitale informatiemap met een ander product uit ons modulaire platform. Zo vergroot u de zichtbaarheid van uw informatie en aanbiedingen, gebruikt daarvoor een gedeelde datapool en geniet van 25% extra korting op het infokanaal, de nieuwsbrief of het Hotelboard.
Digitale gastenservice met digitale informatiemap via eigen hotel-app: van aankomst tot vertrek in contact, minder werk en meer omzet.
De digitale guest journey in het hotel: efficiënter werken en betere gastenservice dankzij de digitale informatiemap als eigen hotel-app, het infokanaal, de nieuwsbrief en het Hotelboard.
De digitale informatiemap inspireert gasten als digitale reisleider en vereenvoudigt de broodjesservice voor de host.
De digitale informatiemap van Hotelcore biedt duidelijke voordelen: u kunt ze flexibel aanpassen aan uw individuele behoeften en ze maakt deel uit van ons modulair platform. Dankzij de koppeling met andere producten biedt u uw gasten een naadloze, perfecte service-ervaring.
Bovendien integreert u uw informatiemap ongecompliceerd en snel in uw werkdag. Wij weten dat uw tijd kostbaar is. Daarom hechten wij bijzonder veel belang aan efficiëntie, comfort en tevredenheid. Voor u, voor uw team en voor uw gasten.
Publiceer informatie en aanbiedingen rechtstreeks op uw schermen op strategisch belangrijke locaties. Samen met de digitale informatiemap is het infokanaal onklopbaar in infotainment.
Met de online-editor voor uw nieuwsbrief stelt u een nieuwsbrief op in slechts enkele minuten. Verras uw gasten bij het ontbijt met uw persoonlijke lectuur met actuele informatie, aanbiedingen en tips voor de dag.
In het Hotelboard komt al uw interne communicatie samen: organiseer taken, deel informatie in uw team en coördineer uw procedures. Dat alles in een gebruiksvriendelijk, digitaal platform.
Bij Hotelcore krijgt u altijd het totaalpakket:
Dankzij de koppelingen met property management systemen krijgen uw gasten al vóór aankomst de mogelijkheid om online in te checken. Ook krijgt u vooraf handige info en inspirerende aanbiedingen toegestuurd.
Uw gasten ontvangen tijdens hun verblijf alle relevante tips, info en aanbiedingen. Gerichte upselling leidt bovendien tot meer verkoop van uw extra’s, services en aanbiedingen. Met communicatiefuncties zoals chat en pushberichten blijft u persoonlijk in contact met uw gasten, waar ze zich ook bevinden. Extra functies zoals digitale check-out, betalingen en factuurinzage zorgen voor een nóg soepelere gastervaring.
Ook na het verblijf bereikt u uw gasten met aanbiedingen voor nieuwe boekingen, loyaliteitsacties of mogelijkheden voor feedback en beoordelingen.
Zo worden gastenvragen niet alleen direct beantwoord, maar ook efficiënt binnen het team opgevolgd en afgewerkt. Het resultaat: een naadloze koppeling tussen gastenservice en teamcommunicatie – voor maximale efficiëntie en tevreden gasten én medewerkers.
Waar andere systemen vooral draaien om automatisering en selfservice zonder persoonlijk contact, geloven wij in iets anders: bij ons staat de gast en zijn ervaring centraal. Dankzij op maat gemaakte content en directe communicatie creëren we digitale ervaringen die écht persoonlijk aanvoelen.
Meer tijd voor het belangrijkste: een warm welkom, persoonlijke aandacht en een echte glimlach. Hotelcore is meer dan slimme technologie – het maakt tijd vrij voor échte gastvrijheid en oprechte aandacht.
Uitstekende klantenservice ligt ons na aan het hart!
In een persoonlijk gesprek bespreken we welke inhoud u belangrijk vindt voor uw gasten. Daarna creëert ons team de content voor uw digitale informatiemap. Op maat en kwalitatief. Indien gewenst, vertalen onze professionele vertalers uw digitale informatiemap in uw taal naar keuze. En zo is uw informatiemap klaar voor gebruik! Eenvoudige aanpassingen kunt u makkelijk doorvoeren in onze online-editor. Bij vragen of wensen staat onze klantenservice natuurlijk steeds persoonlijk voor u klaar.
Nee. Wij weten dat uw personeel zijn handen vol heeft. Uw digitale informatiemap is makkelijk te integreren in uw werkdag en wij ondersteunen u daarbij:
U krijgt van ons foto’s en links, die u in uw boekingsbevestiging of op uw website kunt integreren. Zo informeert u uw gasten al vóór aankomst over hun verblijf.
Bij aankomst ontvangen uw gasten een Welcome Card met qr-code die verwijst naar uw digitale informatiemap. Ook die krijgt u uiteraard van ons.
Ook het infokanaal en de nieuwsbrief bevatten links naar uw digitale informatiemap. Tot slot kunt u touchscreen-kiosks installeren, die uw digitale informatiemap afspelen.
U ziet het: er zijn veel manieren waarop gasten actief gebruik kunnen maken van uw digitale informatiemap.
Ja, de digitale informatiemap van Hotelcore is geschikt voor accommodaties van alle soorten en maten – of het nu gaat om bed & breakfast, vakantiewoning, vakantiehotel, stadshotel, resort of hotelgroep/hotelketen.
Dankzij de verschillende pakketten kunt u het model kiezen dat het beste past bij uw accommodatie, gasten en behoeften.
De inhoud van uw digitale informatiemap wordt door ons team op maat gemaakt en afgestemd op uw accommodatie. Of u nu de belangrijkste informatie over uw verblijf wilt delen of alle interne diensten wilt integreren – de inhoud en reikwijdte van uw digitale informatiemap is net zo uniek als uw accommodatie.
Met het modulaire platform van Hotelcore kunt u aanvullende producten gebruiken, zoals het infokanaal of de nieuwsbrief, om uw digitale gastervaring te vervolledigen.
Alles kan, niets moet! Onze digitale informatiemap werkt volgens het BYOD-principe (Bring Your Own Device). Uw gasten gebruiken ‘m dus op hun eigen apparaat. Wel zo praktisch en hygiënisch. Waar uw gasten ook zijn, u kunt ze bereiken met uw informatie. Bovendien hoeft u niet te investeren in hardware of onderhoud.
Wij bieden u echter ook graag hardware aan als u de digitale gastenmap ook in openbare ruimtes beschikbaar wilt stellen aan uw gasten. Bijvoorbeeld een informatiezuil met aanraakscherm, of tablets met bijbehorende houders. Deze zijn bijzonder geschikt bij de receptie als digitale conciërge die uw gasten 24/7 op een efficiënte manier van antwoorden voorziet.
Meer informatie vindt u hier.
Het menu van de digitale informatiemap is beschikbaar in het Nederlands, Engels, Duits, Frans en Italiaans. Bovendien vertalen wij uw inhoud in alle andere gewenste talen.
Ja, dat kan! U kunt uw gasten persoonlijk en direct bereike via de geïntegreerde chat en op elk moment reageren op hun vragen, verzoeken en zorgen via Hotelboard Welcome. Pushberichten bereiken uw gasten ook rechtstreeks op hun eigen mobiele apparaten. Om uw gasten een bericht te sturen, logt u eenvoudig in in ons online redactiesysteem.
Wij leveren u een kant-en-klare digitale informatiemap. U kunt uw content dan eenvoudig zelf online beheren. U krijgt toegang tot het content management systeem, dat is uitgerust met een online editor. Hiermee kunt u met een paar klikken de inhoud aanpassen. Even saven en het is meteen live. Als je vragen of verzoeken hebt, helpt ons team je graag persoonlijk!
Wij staan bekend om onze hartelijke klantenservice. Van aankoop tot set-up en oplevering van uw digitale informatiemap staat de juiste aanspreekpersoon voor u klaar. Zodra uw digitale informatiemap klaar is voor gebruik, neemt onze klantenservice contact op om u te begeleiden met handige tips en tricks.
Met behulp van QR-codes in de nieuwsbrief of het infokanaal worden gasten doorverwezen naar de digitale informatiemap, waar ze meer details kunnen lezen en ook vragen kunnen stellen (bijv. voor wellnessbehandelingen, ontbijt op de kamer, begeleide wandelingen).
Deze vragen en berichten worden centraal gebundeld in het Hotelboard en kunnen daar worden verwerkt.
Algemene bewerking van de digitale informatiemap wordt uitgevoerd via het eigen CMS (Content Management System).
Laat uw contactgegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact op om uw vragen te beantwoorden.
Hinterlassen Sie uns einfach Ihre Kontaktdaten. Gerne informieren wir Sie unverbindlich über die digitale Gästemappe.
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.
Hinterlassen Sie uns einfach Ihre Kontaktdaten. Gerne informieren wir Sie unverbindlich über die Digitale Bewohnerbegleitung.
Hinterlassen Sie uns einfach Ihre Kontaktdaten. Gerne informieren wir Sie unverbindlich über das Patientenportal.
Hinterlassen Sie uns einfach Ihre Kontaktdaten. Gerne informieren wir Sie unverbindlich über den Infokanal für Kliniken und Krankenhäuser.
Hinterlassen Sie uns einfach Ihre Kontaktdaten. Sie erhalten das Whitepaper anschließend per E-Mail.
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.
Hinterlassen Sie uns einfach Ihre Kontaktdaten. Gerne informieren wir Sie unverbindlich über die Klinik-App.
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en beantwoorden al uw vragen.
Laat gewoon even uw contactgegevens achter. We informeren u graag vrijblijvend over het Infokanaal.